Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب دیدار نیمه نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید، فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ژاوی هرناندز در الکلاسیکو‌های بسیاری به عنوان بازیکن برای تیم فوتبال بارسلونا به میدان رفته اما فردا برای نخستین  بار و به عنوان سرمربی در این دیدار حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار نیمه نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا اظهار کرد: این دیدار برای ما یک چالش و فرصت خوبی برای بازی در فینال و جنگیدن برای کسب جام است. این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای ما باشد. ما سعی می‌کنیم تیم برتر این دیدار باشیم و خوب دفاع کنیم. رئال مادرید در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و شاید در حال حاضر بهترین تیم فوتبال اسپانیا باشد.

ژاوی در خصوص بازی الکلاسیکو گفت: بازی الکلاسیکو غیر قابل پیش بینی است. باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و رقابت کنیم، ما به راهکار‌های لازم برای آسیب زدن به رئال مادرید آشنا هستیم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

منفی شدن تست فران تورس و پدری برای ما خبر بسیار خوبی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد بازیکنان خود گفت: منفی شدن تست فران تورس و پدری برای ما خبر بسیار خوبی است و می‌توانند در این بازی تیم فوتبال بارسلونا را همراهی کنند. آنسو هم اینجا است. دفاع کردن ما باید کاری تیمی باشد، نه این که فقط به یک بازیکن وابسته باشیم. رئالی‌ها در ضد حمله‌ها خوب هستند. باید آماده باشیم و به خوبی آن‌ها را زیر نظر بگیریم. بازیکنانی مانند وینیسیوس، بنزما یا آسنسیو در موقعیت‌های تک به تک تعیین کننده خواهند بود. سعی خواهیم کرد این بازیکنان را کنترل کنیم. ما پیشرفت‌های زیادی داشتیم و بازیکنان سبک بازی ما را درک کردند. باید بازی را کنترل کنیم و زمانی که وقتش رسید، کار را تمام کنیم و پیروز این دیدار شویم.

بیشتر بخوانید

خوش آمد گویی شاگردان ژاوی به بازیکنان رئال مادرید در هتل+ عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا ژاوی هرناندز اخبار ورزشی دنیای ورزش تیم فوتبال بارسلونا رئال مادرید بسیار خوبی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس گل زیبا و خیره کننده کروس به ثمر رسید که تمجید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان بار دیگر از توانایی فوتبالی او شگفت‌زده شدند.

این ستاره آلمانی که در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان رفته بود توانست یکی از بهترین عملکردهای ممکن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که راموس هم شیفته و مبهوت درخشش او در خط میانی رئال مادرید شده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و نوشت:« همیشه در تیم من. دون آنتونیو.» تا به این شکل از عملکرد خوب کروس در این بازی تقدیر کرده باشد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم