Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی در میان تدابیر شدید امنیتی و ورود ۱۶۷ شهرک‌نشین صهیونیستی به داخل مسجد و انجام اقدامات تحریک آمیز در آنجا درصدر اخبار امروز مربوط به قدس اشغالی است.

به‌ گزارش مشرق، یک هیات اماراتی امروز سه شنبه در میان تدابیر شدید امنیتی از مسجد الاقصی دیدن کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، شماری از افسران و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی به مسجد القبلی و سپس قبة الصخره هجوم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان ۱۷۹ شهرک‌نشین صهیونیست نیز امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست و نیروهای ویژه مجهز به سلاح به طور غیرقانونی وارد صحن های مسجد الاقصی شده و ساعت‌ها در آنجا مشغول گشت زنی و انجام آداب تلمودی و دیگر اقدامات تحریک آمیز شدند.

پلیس رژیم اشغالگر نیز که در درهای مسجد الاقصی مستقر بودند با سختگیری برای ورود نمازگزاران به داخل مسجد الاقصی کارت شناسایی آنها را توقیف و وسایل همراه آنها را بازرسی می‌کردند.

ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست از سمت باب المغاربه و باب السلسله که تحت کامل پلیس رژیم اشغالگر است، صورت می‌گیرد. آنها پس از ورود به مسجد الاقصی در شرق مسجد و نزدیک مصلای باب الرحمه شروع به انجام آداب تلمودی می‌کنند.

اداره اوقاف فلسطین اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۳۴ هزار و ۱۱۲  شهرک نشین صهیونیست به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی شهرک نشینان صهیونیست مشرق فلسطین شهرک نشین صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مسجد الاقصی هیات اماراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح