Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: پردیس مردم متدینی دارد اما زیرساخت های خوبی در شهر وجود ندارد و دستگاه ها باید رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن  منصوری استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به جمعیت بالا حاضر در معارفه و استقبال مردم  گفت: این حضور از جنس مطالبه است و ما هم بدنبال این هستیم که مردم خودشان در صحنه ها حضور داشته باشند و  کشور را خود مردم اداره کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از فرماندار جدید توقع کار جهادی، رفع مشکلات مردم و رونق خیریه ها و حسینیه ها را داریم و این از مهمترین ماموریت های فرماندار جدید ما در پردیس است.

استاندار تهران خاطر نشان شد: بین مردم و مسئولین هیچ فاصله و حائلی نباید باشد، درب اتاق فرماندار به روی مردم باید باز باشد و وظیفه اصلی رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران فرماندار را تشبیه به یک پدر برای شهرستان کرد و افزود: فرماندار در جایگاه پدری می نشیند و در عین پرداختن به برنامه های کلان شهر باید به جزییات زندگی مردم نیز توجه داشته باشد مبادا فردی در آن شهر سر گرسنه به زمین بگذارد.

منصوری همچنین اظهارداشت : ما کارهای زیاد و مهمی در شهرستان پردیس داریم، این شهر مردم متدینی  دارد اما زیرساخت های خوبی در شهر وجود ندارد و دستگاه های اجرایی باید این مطالبات را پیگیری کند.

وی افزود: فرماندار باید مرکز همدلی و وحدت مسئولین باشد مخصوصا شورای تامین که حکم ستون فقرات را دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: توجه و رسیدگی به محرومین و مستضعفین باید در سرفصل دستگاه های اجرایی و برنامه کاری فرماندار قرار گیرد.

وی یادآور شد: مسئولان  همه یک شأن بیشتر ندارند و آنهم   نوکری و خادمی مردم است و مسئول هر چقدر متواضع تر باشد برکت بیشتری به شهر جاری می شود.

استاندار تصریح کرد : توقع ما از همه دستگاه های اجرایی اینکه که به درد مردم می‌رسند با کار جهادی  مشکلات را حل کنند.

وی به پتانسیل جوانی و روحیه جهادی پورابراهیم فرماندار جدید  پردیس اشاره داشت و گفت: ایشان مورد حمایت ما و مردم حزب الهی خواهند بود برای ایشون آرزوی موفقیت داریم.

وی افزود: برخی از دوستان انتقاد بر کم بودن تجربه ایشان داشتند و هزینه آن با بنده است اینکه یک جوان مومن انقلابی مورد حمایت  امام جمعه و ارزشی ها باشد این سرمایه خوبی برای شروع کار است و بعد تجربه در مدت کمی حل می شود.

.انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مراسم تودیع و معارفه معارفه فرماندار مشکلات مردم فرماندار مشکلات پدر کلان شهر زمین دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی همه دستگاه های اجرایی مشکلات امام جمعه سرمایه استاندار تهران استاندار تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال