Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به بی ستاره بودن لیگ برتر در دوره بیست و یکم اظهار داشت: نداشتن امکانات از یک سو و اهمیت نتیجه برای مربیانی که جایگاه خود را در تیم‌هایشان مستحکم نمی‌دیدند از سوی دیگر باعث شده در لیگ بیست و یکم ستاره‌ای به فوتبال معرفی نشود.

مجید جلالی، مربی فوتبال، در خصوص شرایط کلی نیم فصل اول لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هر کسی بازی های نیم فصل اول لیگ برتر را تا به امروز دنبال کرده باشد، متوجه می‌شود شرایط موجود به گونه‌ای است که اصلا لیگ باکیفیتی نداریم که بخواهیم تولیدات و ستاره سازی را در این فصل از تیم‌های حاضر در لیگ برتر شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی باسابقه لیگ افزود: جدا از این که لیگ امسال ستاره یا پدیده‌ای را تا به امروز معرفی نکرده، باید بگوئیم کیفیت کلی بازی‌ها از نظر شکل و شمایل هم در خور توجه نبوده است. شاید تک بازی‌هایی در طول این نیم فصل بود که از نظر کیفی رضایت‌ها را به خود جلب کرده باشد اما عملکرد کلی تیم‌ها به گونه‌ای نبوده که بتوان از آن ابراز رضایت داشت.

جلالی در مورد علل عدم تولید ستاره و پدیده در لیگ برتر در دوره اخیر به خبرنگار برنا گفت: عوامل زیادی دست به دست هم داده تا این اتفاق را در این فصل شاهد باشیم. از جمله این عوامل تقویم اجرایی بازی‌های این فصل بود. بازیهای فصل قبل به دلیل محدودیت‌های کرونایی دیرتر از موعد مقرر به پایان رسید و این مسئله باعث شد در تقویم اجرایی فصل جاری نیز تغییراتی ایجاد شود و تیم‌ها با کمترین زمان برای استراحت و آماده‌سازی برای فصل جدید مهیا شوند، موضوعی که در کیفیت بازی‌ها سهم زیادی دارد. ضمن این که تغییر نسل مربیان و نتیجه‌گرایی در فوتبال باعث شد مربیان که نگران تغییر و تحولات بودند ایده‌های جدیدی را برای نتیجه‌گیری به کار بگیرند و عملا شانس زیادی برای معرفی بازیکنان جوان و تازه وارد در این عرصه به وجود نیاید. در این بین عوامل دیگری مثل زمینها و امکانات غیراستاندارد، مصدومیت‌ها و... هم دست به دست هم داد تا ستاره سازی و معرفی ستاره‌ها حداقل در نیم فصل اول در لیگ برتر رخ ندهد.

کارشناس فوتبال در خصوص این موضوع که امیدواری برای رفع این معضل در نیم فصل دوم وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم در نیم فصل دوم اتفاق خاصی در این زمینه رخ بدهد چراکه تمرکز تیم‌ها در نیم فصل دوم روی جذب امتیازات لازم برای بقا یا صعود به پله‌های بالاتر جدول است و بعید می‌دانم در این زمینه تحولی را شاهد باشیم. به نظر من لیگ امسال باید با فشردگی حداکثر تا اردیبهشت ماه به پایان برسد تا تمام بازیکنان و تیم‌ها بتوانند دوره استراحت خود را به طور کامل سپری کرده و شرایط ایده‌آلی برای فصل بعد داشته باشند تا به ستاره‌سازی و ظهور پدیده در لیگ ما برای فصل بعدی کمک کند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیم فصل لیگ برتر برنا بازی نیم فصل اول لیگ برتر نیم فصل برنا تقویم بازی تقویم فوتبال زمین نیم فصل اول نیم فصل دوم نیم فصل دوم جدول مجید جلالی ستاره مربی پدیده پیشکسوت لیگ بیست و یکم نتیجه گرایی نیم فصل لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری