Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مقام‌های آلمانی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حدود ۱۸۰۰ نفر از شهروندان این کشور در جنوب آلمان، هفته گذشته واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته کرونا دریافت کرده‌اند.

مقام‌های بهداشتی محلی آلمان طی بیانیه‌ای گفتند یک مرکز واکسیناسیون در شهر «باواریان» بین روزهای چهارم تا ششم ژانویه، واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته فایزر را به مردم تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، دست کم به ۱۸۰۰ نفر در این مرکز واکسیناسیون، واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته تزریق شده و مقام‌های محلی به افرادی که این واکسن‌ها را دریافت کرده‌، اطلاع رسانی کرده‌اند.

این مرکز واکسیناسیون در بیانیه‌ای گفت که هیچ خطری افرادی را که واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته دریافت کرده‌اند تهدید نمی‌کند و به این افراد تست پادتن رایگان پیشنهاد شده تا مشخص شود آیا آنها به دوز جدید نیاز خواهند داشت یا خیر.

مرکزی واکسیناسیونی که این اشتباه را مرتکب شده اعلام کرد که دو نفر از کارمندانش را به دلیل عدم تبعیت از دستورالعمل‌های ایمنی در واکسیناسیون اخراج کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد در صورتی که نرخ فعلی ابتلا به سویه اومیکرون کرونا ادامه داشته باشد  بیش از نیمی از جمعیت اروپا ظرف دو ماه آینده به این بیماری مبتلا می‌شوند.

«هانس کلاج»، مدیر امور منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که سویه اومیکرون دارای یک موج جدید غرب به شرق است که در حال درنوردیدن سراسر اروپا است.

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، ۲۶ کشور گزارش دادند که بیش از یک درصد از جمعیت کشورهایشان، در هر هفته به کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند و اینکه این منطقه تنها در هفته اول، شاهد بیماری بیش از هفت میلیون نفر بوده است. 

مقام سازمان جهانی بهداشت تصریح کرد «نرخ بی‌سابقه انتقال بیماری» در حال حاضر به معنای آن است که کشورها شاهد افزایش نرخ بستری در بیمارستان‌ها بر اثر کووید-۱۹ هستند. او با وجود این گفت که نرخ مرگ و میر بر اثر اومیکرون کماکان روندی ثابت دارد.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان کرونا واکسن کرونا واکسن فایزر واکسیناسیون کرونا کرونا اومیکرون اومیکرون واکسن های تاریخ مصرف گذشته سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۸۳۶۸ طرح مدرسه‌سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۳ امید می‌رود درشش ماهه اول ۲ هزار طرح که حدود ۱۰ هزار کلاس است به دانش‌آموزان تقدیم شود.

به گزارش خبرگذاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در سفر به استان بوشهر اظهار کرد: اولین ناو آمریکایی که از اینجا عبور کرد این جوانان بوشهری بودند که مقابل آمریکایی‌ها ایستادند، باید بدانیم اقتدار سرزمینی از دل مدارس بیرون می‌آید، دشمنان از طریق مرزها نمی‌توانند به ما نفوذ کنند و به همین دلیل از طریق فضای مجازی و مغزها سعی در نفوذ دارند و معلمان در اینجا حافظان مغزها هستند.

وی افزود: هشت مدرسه به ظرفیت ۵۴ کلاس امروز کلنگ‌زنی شد و این مدرسه ۱۲ کلاسه نیز امروز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، ۸۳۶۸ طرح مدرسه‌سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۳ امید می‌رود در شش ماهه اول ۲ هزار طرح که حدود ۱۰ هزار کلاس است به دانش‌آموزان تقدیم شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تشکر از خیران مدرسه‌ساز که در تجهیز مدارس همکاری داشته‌اند، گفت: خیران از ما جلوتر حرکت می‌کنند به‌طوری که عمده مدارس نوساز توسط خیران آغاز شده و توسط ما تکمیل شده است.

خان محمدی با بیان اینکه خلیج فارس متعلق به دانش‌آموزان است، باید قدر نعمت خلیج همیشه فارس را بدانید، اذعان کرد: خلیج فارس، خلیج صلح و دوستی است، تمام سوخت منطقه از این خلیج بیرون می‌آید و این امر را مدیون شهدا هستیم، شهدا جانشان را فداکردند تا ما در رفاه باشیم، دانش‌آموزان می توانند دین خون شهدا را با خوب درس خواندن ادا کنند، مدیون شهدایی مانند شهید مهدوی هستیم، ایرانی‌ها همیشه از زمان رئیسعلی دلواری شجاع بوده‌اند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به هر هدفی تلاش زیاد نیاز است و هیچ موفقیتی به‌راحتی به دست نمی‌آید، هرکسی با تلاشش می‌تواند به اهدافش برسد، تصریح کرد: در روز معلم باید سپاسگزار معلمان خود باشیم، هر آنچه داریم از معلمان است، همه مسیر زندگی و تلاش‌هایمان از نگاه و بیان معلم است، پس برای معلمان خود سنگ‌تمام بگذارید، هر معلمی موفقیت دانش‌آموزانش را می‌خواهد.

کد خبر 749347

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی