Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سودان و گینه بیسائو سه شنبه شب در چارچوب مرحله گروهی جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ برگزار شد و هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

در دیگر دیدار گروه D تیم های نیجریه و مصر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نیجریه موفق شد پر افتخارترین تیم این مسابقات را با تک گل کلیچی ایهیناچو شکست دهد تا یاران کارلوس کی روش و محمد صلاح اولین دیدار خود را در این مسابقات با شکست شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم های الجزایر و سیرالئون نیز امروز از گروه E به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است: 

گروه F 

تونس – مالی / ساعت ۱۶:۳۰

موریتانی – گامبیا / ساعت ۱۹:۳۰

گروه E 

گینه استوایی – ساحل عاج / ساعت ۲۲:۳۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سودان گینه بیسائو جام ملت های آفریقا نیجریه مصر ساحل عاج جام ملت های آفریقا ساحل عاج سودان گینه بیسائو مصر نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا