Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: افرادی که به کرونا مبتلا شده اند نباید سریعا نسبت به تزریق دُز سوم کرونا اقدام کنند.

خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: سیاوش وزیری، با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا باید تا مدتی از تزریق دوز سوم واکسن کرونا اجتناب کنند، گفت: این افراد باید حداقل شش هفته پس از شروع علائم بیماری برای تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این فاصله زمانی برای دوز‌های اول و دوم واکسن کرونا نیز صادق است و بیماران مبتلا به کرونا باید حداقل فاصله زمانی شش هفته‌ای را برای تزریق دوز‌های واکسن کرونا رعایت کنند.

وزیری با بیان اینکه این بیماران پس از بهبودی و گذشت شش هفته، با تزریق واکسن سطح ایمنی بالایی پیدا خواهند کرد، گفت: ایمنی در این دسته از بیماران مضاعف است، چرا که هم ایمنی حاصل از ابتلا را کسب کرده و هم ایمنی حاصل از واکسن در بدن آن‌ها ایجاد می‌شود.

این متخصص بیماری‌های عفونی در خصوص واکسیناسیون برای افراد مشکوک به کرونا و افرادی که با وجود تست منفی کرونا همچنان علائم این بیماری را دارند هم گفت: در صورتی که افراد مشکوک به کرونا بوده، اما تست آن‌ها منفی شده، توصیه می‌شود این افراد حداقل ۱۰ روز تا دو هفته از تزریق واکسن اجتناب کنند.

وی افزود: در خصوص افرادی که نشانه‌های بالینی مشکوک به کرونا داشته، اما تست نداده اند هم توصیه می‌شود حداقل دو هفته فاصله پس از بهبودی را برای تزریق واکسن رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: چندین واقعیت تازه درباره کرونا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واکسن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور