Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دولت نجات ملی یمن به اعتراف سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره ساختگی بودن کلیپی درباره سایت موشکی الحدیده واکنش نشان داد.

به گزارش المسیره، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت: این  خنده‌دار و در عین حال رقت انگیز است که سخنگوی متجاوز به رسوایی مفتضحانه خود در خصوص ساختن کلیپ‌هایی از سایت‌های موشکی که جز در فیلم‌ها وجود ندارد، اعتراف کرد و آن را حاشیه خطا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر حاشیه خطایی که قربانیان آن غیرنظامیان هستند و هر بار در نتیجه طبیعی تجاوز وحشیانه تکرار می شود، بزرگترین اشتباه و بزرگترین گناهی است که با حمایت آمریکا در حق مردم عزیزمان صورت گرفته است.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی که امروز (سه‌شنبه)، به استان شبوه یمن سفر کرده است، رسما اذعان کرد که ویدئوی اخیر ائتلاف از انبار موشکی ارتش یمن ساختگی است.

ائتلاف سعودی اخیرا ویدئویی از یک انبار تسلیحاتی منتشر کرد و مدعی شد که این انبار متعلق به ارتش یمن است. اما تنها پس از گذشت چند ساعت رسانه‌ها فاش کردند که ویدئوی مذکور بخشی تقطیع‌شده از یک فیلم آمریکایی بوده است.

سخنگوی ائتلاف سعودی شامگاه امروز رسما در کنفرانسی مطبوعاتی با استاندار استان شبوه یمن به پخش ویدئوی جعلی مذکور اذعان کرد؛ اما با این حال مدعی شد: «ما متعهد به اعتبارسنجی و شفافیت رویدادهای عملیاتی و رسانه‌ای هستیم».

ترکی المالکی در ادامه همچنین ادعا کرد: «ویدئویی بحث‌برانگیز به اشتباه به دست ما رسید و این جزء اشتباه حاشیه‌ای در تعامل با منابع بود».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا

 سخنگوی حماس امروز (یکشنبه) ادعای منتشر شده توسط شبکه العربیه مبنی بر توافق بر سر خروج بعضی از رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق برای آزادی اسرای فلسطینی و صهیونیست را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «جهاد طه» در این باره گفت: این اخبار عاری از صحت و ساختگی است و با هدف ایجاد تشویش اذهان عمومی، منتشر می شود.

وی افزود: رهبران حماس در کنار مردم غزه در این بخش از خاک فلسطین باقی خواهند ماند و اشغالگران نازی هستند که منطقه را ترک خواهند کرد.

این در حالی است که «خلیل الحیه» نایب رئیس جنبش جنبش حماس در نوار غزه روز پنجشنبه گفت: در حال مذاکراتی جدی برای رسیدن به آتش‌بس دائمی و توافقی جدی و حقیقی برای مبادله اسرا هستیم.

الحیه گفت: ما نمی‌خواهیم اسرای صهیونیست را نزد خود نگه داریم و برای آزادی آن‌ها در چارچوب توافق و مذاکرات جدی، کاملا قاطع هستیم.

وی با بیان اینکه عدم پیشرفت مذاکرات تا این لحظه به خاطر سرسختی رژیم صهیونیستی بوده است، تصریح کرد: منتظر پاسخ رژیم صهیونیستی و واسطه‌ها به پیشنهادات مطرح شده هستیم.

نایب رئیس جنبش جنبش حماس در نوار غزه، خاطرنشان کرد: مشکل حقیقی، عدم موافقت رژیم صهیونیستی با آتش‌بس و خروج از نوار غزه است. رژیم صهیونیستی با طرحی پیشنهادی برای آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی از جمله ۳۰ اسیر محکوم به حبس ابد در مقابل هر نظامی زن اسرائیلی مخالفت کرد.

الحلیه همچنین گفت مقاومت فلسطین بدون توقف جنگ و خروج نیروهای صهیونیست از غزه، هرگز اسرای صهیونیستی را آزاد نخواهد کرد.

در همین راستا «طاهر النونو» مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز یکشنبه شب اظهار کرد که مقامات رژیم صهیونیستی برای انجام توافق مبادله اسرا جدی نیستند.

النونو افزود: رژیم اشغالگر همچنان موضوع آتش بس کامل و موضوع بازگشت آوارگان را نمی‌پذیرد و این منجر به توافق نمی‌شود.

مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، افزود: افراد با نفوذ در کابینه رژیم اشغالگر در مورد دستیابی به توافق برای پایان دادن به جنگ غزه جدی نیستند.

وی اضافه کرد: تنها دستاورد (رژیم) اسرائیل هدف قرار دادن غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌ها است و آنها به هیچ یک از اهداف خود نرسیده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا