Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر پایه آمار ثبت احوال کشور در تابستان سال ۱۴۰۰ در کل کشور ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ ازدواج و ۴۸ هزارو ۳۲۵ طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، بر پایه آمار ثبت احوال کشور کل ازدواج های ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ مورد در کشور بوده است؛ درحالی که در بهار سال ۱۴۰۰ بر پایه آمار ثبت احوال کشور ۱۵۹ هزارو ۳۳۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ ازدواج ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در کشور بیشترین ازدواج به ترتیب مربوط به استان های تهران با ۱۷ هزارو ۴۶۴ ، خراسان رضوی با ۱۲ هزارو ۳۲۰ مورد و خوزستان با ۸ هزارو ۸۵۰ مورد است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان های سمنان با ۸۵۴ ازدواج، ایلام ۹۳۱ مورد و بوشهر با یک هزارو ۲۷۲ مورد ازدواج بوده است.

به گزارش ایسنا، بر پایه آمار ثبت احوال کشور همچنین کل طلاق های ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در مجموع ۴۸ هزارو ۳۲۵ مورد طلاق در کشور بوده است در حالی که در بهار سال ۱۴۰۰ بر پایه این آمار ۴۲ هزارو ۳۳۱ طلاق به ثبت رسیده است.

از مجموع ۴۸ هزارو ۳۲۵ طلاق ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در کشور کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان های ایلام با ۲۳۲ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۸ مورد و خراسان جنوبی با ۳۴۲ مورد است.

همچنین بر اساس گزارش آمار ثبت احوال کشور، بیشترین طلاق ثبت شده در کشور نیز به ترتیب مربوط به استان های تهران با ۸ هزارو ۸۷۰ مورد طلاق، خراسان رضوی ۵ هزارو ۳۱۲ مورد و اصفهان با ۲ هزارو ۶۵۵ طلاق بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت احوال ازدواج طلاق سازمان ثبت احوال کشور ترتیب مربوط به استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان