Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی امینی دروازه‌بان و کاپیتان سابق تیم فوتبال امید ایران که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، پیکان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد، امسال راهی فوتبال اسپانیا و تیم فوتبال خوونتود تورمولینوس در لالیگای سه شد تا نام او نیز در بین لژیونرهای ایرانی مطرح شود.

این دروازه‌بان ایرانی ۳ روز پیش نخستین بازی را برای این تیم انجام داد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شرایطش در فوتبال اسپانیا، تیم خوونتود و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

سال گذشته عضو تیم ذوب‌آهن بودی. چه شد که به یک تیم اسپانیایی پیوستی؟

لژیونر شدن برای یک دروازه‌بان خیلی سخت است و خوشحالم که این اتفاق نصیب من شد و توانستم راهی فوتبال اروپا شوم. از طرفی به کشوری بیایم که  قطب فوتبال دنیا است و حضور در این کشور به هر فوتبالیستی کمک می‌کند تا پیشرفت کند. امیدوارم این اتفاق خوب سر آغاز راهی باشد تا بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم و در فوتبال اروپا بمانم.

در کدام سطح از فوتبال اسپانیا حضور داری؟

ما در لیگ سوم هستم و تیم ما در حال حاضر صدرنشین این مسابقات است. در لالیگای دو هم تیم‌هایی حضور دارند که اکثرا سابقه حضور در لالیگا را دارند و امیر عابدزاده هم آنجا بازی می‌کند. ما یک سطح پایین‌تر هستیم که بیشتر تیم‌های دوم باشگاه‌های بزرگ در آن حضور دارند.

شرایط تیمتان چطور است؟

شرایط خوب است. خیلی از بازیکنان ما سابقه بازی در لالیگا را در کارنامه دارند و این موضوع به تجربه بازیکنان کمک زیادی می‌کند. همین مسائل باعث شده تا تیم خیلی خوبی داشته باشیم. در شهر مالاگا هستیم و بیشتر بازیکنان این تیم سابقه بازی در تیم اصلی شهر را دارند.

ظاهرا نخستین بازی‌ را برای تیم انجام دادی. درست است؟

بله. ما سه دروازه‌بان خیلی خوب داریم که این بازی مربی به من اعتماد کرد و توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم و من هم توانستیم کلین شیت کنم و بالاترین نمره را در بین بازیکنان حاضر در زمین بگیرم.

در زمان کمی توانستی به تیم اصلی برسی. درست است؟

حدود ۲ ماه است که اینجا هستیم و از ابتدا نیز تمرینات را به خوبی دنبال می‌کنم. تلاش مضاعفی کردم تا بتوانم به سطح این بازی‌ها برسم. ابتدا بیشتر در بازی‌های دوستانه به میدان رفتم تا از شرایط بازی دور نباشم و اولین بازی را نیز برای تیم انجام دادم که خوشبختانه رضایت کادر فنی را به دنبال داشت.

به غیر از تو یک دروازه‌بان دیگر هم در  فوتبال اسپانیا است. امیر عابدزاده. آیا او توانسته در فوتبال اسپانیا موفق ظاهر شود؟

عابدزاده سرآمد دروازه‌بانان ایرانی در فوتبال اروپا است و عملکرد خیلی خوبی نیز در فوتبال اسپانیا داشته که موجب شده تا ذهنیت مثبتی نسبت به بازیکنان ایرانی به وجود بیاید.

                                   

برچسب‌ها امیر عابدزاده اسپانیا ایرنا مهدی امینی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده اسپانیا ایرنا امیر عابدزاده اسپانیا ایرنا مهدی امینی لیگ برتر فوتبال فوتبال اسپانیا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد