Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با دلایل راکد ماندن گازسانی به این روستاها، اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای دشت بیل از سال ۱۳۹۶ شروع شده است و جزو طرح‌هایی بود که تمام کالاهای پروژه را خود پیمانکار باید اجرا می‌کرد اما با توجه به افزایش قیمت کالاها طی سال ۱۳۹۷، این طرح به ویژه در تامین کالا با مشکل مواجه شد و راکد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: : با حل اساسی مشکلات موجود، ۲۰ کیلومتر باقی مانده از این طرح اجرا و تا ماه‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

شیخی در ادامه با بیان اینکه گاز ۱۳ روستای محور چپرآباد در شهرستان اشنویه نیز سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: سعی ما بر این بود که این پروژه را تا دهه مبارک فجر به اتمام برسانیم اما با بنا به دلایلی، باعث شد با تاخیر مواجه شویم.

وی با اشاره به تعیین پیمانکار برای طرح گازرسانی به سه روستای گلاس، چهل آسیاب و دوآب، افزود: سال آینده این سه روستا نیز در اشنویه در جنوب آذربایجان غربی گازدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به اینکه امروز ما در پرداختی‌های خود به پیمانکاران به روز هستیم، خاطرنشان کرد: اکنون به هیچ پیمانکاری بدهی نداریم و طرح‌های گازرسانی استان با قوت در حال اجر است.

وی در خصوص تلاش شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای پیاده کردن سیستم های یکپارچه مدیریتی و طرح تعالی، اظهار داشت: هدف از استقرار سیستم های مدیریتی و سایر اقدامات برای بهبود فرآیندها در راستای این است که بتوانیم خدمتی که بر عهده ما قرار دارد به شکل مطلوبتری به مشتریان و مردم ارائه دهیم.

شیخی افزود: پاسخگویی شفاف و دقیق به مطالبات مردم و رسیدگی به آنها نیز جزء مهمترین ارکان یک سازمان مشتری مدار است.

 وی با بیان اینکه هرگونه تلاش در جهت رفع مشکلات ارباب رجوع تلاشی در راستای خشنودی خداوند نیز است، اظهار کرد: ما علاوه بر راه اندازی و بهبود فرآیندهای مشتری مدار، باید براساس ارزش‌ها و اصول دینی عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

از ابتدای سال جاری بیش از هزار و ۷۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان غربی اجرا شده که در مجموع شبکه و خط انتقال گاز طبیعی در این استان به ۱۷ هزار و ۷۸۹ کیلومتر رسیده است.

آذربایجان غربی تا یک دهه گذشته یکی از استان های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.

این استان به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود که امروز به نحو شایسته ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف در این استان گسترش داده است.

برچسب‌ها شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی گاز رسانی ارومیه اشنویه گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی گاز رسانی شرکت گاز استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی گاز رسانی ارومیه اشنویه گاز آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده