Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون جودو گفت: به جودوی ایران از خارج و داخل بی مهری شده اما سیلی داخلی برای ما سنگین‌تر است.

آرش میراسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران در اهواز اظهارکرد: در ابتدا باید از میزبانی بسیار خوب خوزستان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات جودو خوزستان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی ما بر این بود که مسابقات جودو با نام سردار دل ها در شان و منزلت نام این شهید برگزار شود. ضمن این که جوایز میلیونی برای این رقابت ها در نظر گرفته شد که فکر می کنم در سال ۱۴۰۰ در بین رشته های ورزشی بی سابقه باشد.

وی بیان کرد: خدا را شکر استقبال خیلی خوب بود و ۳۰۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند و این می تواند نوید خوبی برای جودو ایران باشد، آن هم در شرایطی که مدت دو سال است جودو در تعلیق است. در این دوسال ثابت کرده ایم که علی رغم تعلیق ظالمانه جودو ایران، این رشته در کشور زنده است و می بینید شاید تنها رشته ای بودیم که در این مدت توانستیم چنین رقابتی را با چنین جوایزی برگزار کنیم.

رییس فدراسیون جودو گفت: تا پایان سال نیز یک مسابقه جایزه بزرگ دیگر داریم و مسابقه ساحلی جودو نیز با جوایز دلاری در بوشهر در حال برگزاری است. تمام  این ها یعنی ما پای ارزش هایمان مانده ایم، هر چند مورد بی مهری هایی هم در داخل ایران قرار گرفته ایم که متاسفانه یکی از موارد این است که کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصد بودجه تمام فدراسیون ها را داده است اما ما هم در داخل ایران و هم خارج از کشور مورد بی مهری قرار گرفته ایم ولی اشکالی ندارد زیرا کسی که پای ارزش هایش می ماند باید سیلی هم بخورد اما سیلی داخلی برای ما خیلی سنگین تر است و امیدوارم مسئولان حرف من را بشنوند و اگر ظرف همین هفته مشکل حل نشود، این موضوع را خدمت مراجع نظارتی اعلام خواهیم کرد زیرا موضوعی است که جودو ایران با آن دست به گریبان گیر است و نیاز به حمایت داخلی داریم.

وی افزود: جودوکاران ایران دو سال از میادین بین المللی محروم هستند اما این محرومیت نباید باعث شود که در ایران هم مورد بی مهری قرار بگیریم و امیدوارم این دوستان بدانند که این دشمنی ها به جودوی ایران ضربه می زند.

میراسماعیلی درباره پیگیری ها برای رفع تعلیق جودوی ایران، گفت: یک رای اولیه بود که به آن اعتراض کردیم و آن رای باطل شد و مجددا به کمیته انضباطی برگشت و دوباره به رای در دادگاه عالی ورزش اعتراض کردیم اما در آن دوره که می خواستیم شکایت کنیم برخی از مسئولان و کسانی که شاید منافع خودشان ر ا در نظر می گیرند مخالف این شکایت بودند ولی من به عنوان خادم جودوی ایران باید آخرین شانسم را امتحان می کردم و به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم و سه چهار ماه نیز لوایح علیه هم داده شد. در نهایت ایمیلی از دادگاه عالی ورزش  دریافت کردیم که باتوجه به شرایط حساس پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، اعلام رای دو ماه تمدید می شود. این پرونده عادی نیست و بسیار سخت است اما امیدواریم که طی دوماه پیش رو تصمیم گیری کنند. باتوجه به دفاعیات بسیار خوب وکلایمان به رای امیدواریم.

وی درباره تیم ملی جودو بزرگسالان نیز عنوان کرد: تیم های نوجوانان، جوانان و امیدمان در این دو سال در اردو بوده اند و برای سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان نیز خود من با یک گزینه خارجی وارد مذاکره شده ام و احتمالا طی یکی دو ماه آینده سفری را به ایران داشته باشد. ما هر احتمالی را می دهیم که اگر رای داداگاه عالی ورزش به سود ما بود و خواستیم در بازی های آسیایی شرکت کنیم، نسبت به گزینه خارجی و گزینه های داخلی بررسی لازم را داشته باشیم تا با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان آرش ميراسماعيلي جودو مورد بی مهری جودوی ایران جودو ایران عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»  به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.

به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد