Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو شورای اکران کنندگان استان خوزستان گفت: یکی از کارهایی که جشنوراه مردمی فیلم عمار در این دوازده سال انجام داد شکستن قاب حمایت، انحصار و خط قرمزها بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید محمد آل‌عمران در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان اظهار داشت: ماهیت جشنوراه مردمی فیلم عمار شکستن انحصارها بود که این انحصار در چند لایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی از آنها شکستن انحصار در سوژه فیلم مستند است که زمانی در مور سوژه‌های فیلم‌ها و کسانی که در رسانه و می‌بینیم کسانی بودند که در شمال تهران هستند و گویی برای قشر خاصی از جامعه اختصاص داشت. 

عضو شورای اکران کنندگان استان خوزستان تصریح کرد: یکی از کارهایی که جشنوراه مردمی فیلم عمار در این دوازده سال انجام داد شکستن قاب حمایت، انحصار و خط قرمزها بوده است که رسالت آن پا گذاشتن به موضوعاتی است که برخی افراد ورود به آن را مصلحت نمی‌دانند. 

وی ادامه داد: رسانه ملی چه نسبتی با مطلبه‌گری و عدالت‌خواهی دارد؟ ما قیام کردیم که عدالت را احیا کنیم اما رسانه ملی هیچ نسبتی با آن برقرا نمی‌کند.

خوزستان خواستار میزبانی رقابت‌های بین المللی جام تختیرجزخوانی مداح خوزستانی خطاب به قاتلان حاج قاسم/ بر سردر تل‌آویو می‌خوانیم، شهر سردار دل سلیمانی+ فیلمفرمانده سپاه استان خوزستان: سردار سلیمانی زمینه‌ساز حرکت اربعین شد

در ادامه محمد لطفی دبیر جشنواره مردم فیلم عمار خوزستان اظهار داشت:  فراخوان این جشنواره اوایل مهرماه اطلاع‌رسانی و بیش از 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره عمار در تهران ارسال شد و حدود 700 اثر از خوزستان نیز در این جشنواره شرکت کردند. 

وی افزود: آثار ارسال شده از استان خوزستان به این جشنواره از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده است و اکران‌های عمومی جشنواره مردمی عمار خوزستان از 21 دی‌ماه آغاز و از پنجم تا هشتم بهمن‌ماه 50 اثر منتخب خوزستان و تعدادی از آثار منتخب کشور در سینما اکسین اهواز به اکران در می‌آیند.

لطفی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی فیلم سازی، ایده‌پردازی و گرافیک را از برنامه‌های فرعی این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام/331/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردمی فیلم عمار استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟