Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:34:17 GMT

وقتی خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۸۶۷۶

وقتی خامس جان همبازی ابراهیمی را نجات داد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته دیدار تیم های الریان و الوکره در لیگ ستارگان قطر شاهد اتفاقی ناگوار بود. عثمان کولیبالی لژیونر مالیایی تیم الوکره در دقیقه 41 بازی به زمین افتاد و سکته قلبی کرد.

الریان شجاع خلیل زاده و الوکره امید ابراهیمی را در این فصل در ترکیب خود دارند و این بازی به نوعی دربی ایرانی های قطر به شمار می رفت در دقیقه 42 مسابقه متوقف شد و با تصمیم داور این دیدار به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن خارجی الوکره بعد از اقدام سریع کادرپزشکی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. امروز نشریه «الوطن» در گزارشی به سراغ این بازیکن رفت و از 25 دقیقه مرگبار زندگی اش پرس وجو کرده است.

در بخشی از این گزارش نقش کلیدی خامس ستاره سابق رئال و همبازی کنونی خلیل زاده در الریان در نجات جان این بازیکن مالیایی مطرح شد.

مختار شعبان پزشک الوکره در این زمینه گفت: خامس رودریگز ستاره الریان در لحظه افتادن کولیبالی با اقدامی هوشمندانه و گرفتن سر این بازیکن به صورت صحیح باعث شده تا این بازیکن تنفس داشته باشد.

وی افزود: کولیبالی در زمان افتادن بی هوش شده و نبضش بسیار ضعیف بود و این اقدام خامس باعث شده تا جان این بازیکن نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خامس امید ابراهیمی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و شش درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است و در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

کد خبر 749308

دیگر خبرها

  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها