Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نه فقط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بلکه همه مسئولان که بعد از کسب مدال‌ها با ورزشکاران عکس می‌گیرند باید از ۸ ماه قبل به ورزش کمک کنند. - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نحوه تخصیص قایق‌های خریداری شده روئینگ به قایقرانان اظهار داشت: این قایق‌ها مختص تیم ملی و قایقرانان حاضر در اردو است و از هفته آینده کارهای لازم برای چگونگی  و نحوه استفاده از آنها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مکان مناسب را برای نگهداری و استفاده از قایق‌ها در نظر داریم.

وی در پاسخ به این سوال که حساب‌های شخصی شما رفع مسدودیت و مشکل توقیف اموالتان که مربوط به بدهی‌های مالیاتی فدراسیون قایقرانی در ادوار گذشته بود، رفع شده است، گفت: خوشبختانه مشکل  مسدودیت حساب من رفع شد و توقیف اموال من هم به  اتمام رسید. منتظر اداره مالیات هستیم تا بدهی‌ها را اقساطی کنیم و بدهی‌های مربوط به سال‌های دور که من در فدراسیون نبودم را پرداخت کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع این مشکلات وزارت ورزش نیز حمایت‌های لازم را انجام داد، تصریح کرد: وزارت ورزش یک نامه برای رفع توقیف اموال من فرستاد، البته به عنوان وثیقه یک چک هم همراه نامه گذاشتم ولی در مورد لغو و کاهش مالیات‌ها کاری انجام نشده است. امیدوارم اداره مالیات دید محبت آمیزی داشته باشد. این بدهی‌ها مربوط به من نیست و پرداخت آن در این زمان که تورم بسیار بالا است و هزینه‌های زیادی را داریم، بسیار سخت است.

سهرابیان در خصوص شرایط آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو یادآور شد: امروز تیم‌ آبهای آرام با 40 نفر برای برگزاری اردو راهی بندر خمیر می‌شود و 45 روز تمرین می‌کنند. در همین جا هم باید از مسئولان این بندر و استان تشکر کنم.

وی در خصوص لزوم برگزاری اردوی برون مرزی در پیست‌های 2هزار متر افزود: آقای فرزام و خانم عباسی، مربیان روئینگ طی نامه‌ای درخواست دادن تا اردیبهشت در تهران تمرین کنند و بعد به پیست‌های مسافت بروند. برگزاری اردوی برون مرزی با دلار 27 هزار تومانی به هیچ وجه امکان ندارد. خوشبختانه کشور ما چهار فصل است و شرایطی را فراهم می‌کنیم که در کشور تمرین کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص حمایت‌های مسئولین ورزشی در بحث تامین منابع مالی گفت: ما تا پایان سال کار را با این شرایط ادامه می‌دهیم ولی برای ما سال آینده مهم است. 8 ماه تا بازی‌های آسیایی باقی مانده و نباید توقع داشته باشند. اگر مدال‌های خوشرنگ می‌خواهند باید بدانند که با این وضعیت و با عدم حمایت ورزشکاران با قدرت به مسابقات نخواهیم رفت. هر چه امروز و فردا کنند بعدا باید بگویند کاش به موقع حمایت کرده بودیم ولی این موضوع دیگر فایده‌ای ندارد.  نه فقط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بلکه همه مسئولان که بعد از کسب مدال‌ها با ورزشکاران عکس می‌گیرند باید از 8 ماه قبل به ورزش کمک کنند.

وی تاکید کرد: ورزشکار نباید در اردو غذا از خانه بیاورد و لباسش را پدر و مادرش تهیه کند. ما در 9 رشته فعالیت داریم که برای بازی‌های آسیایی باید حداقل 4 رشته قایقران داشته باشیم. باید برای کسب مدال کمک کنند. آنقدر سیستم مالیاتی پررنگ است که حتی پولی هم که اسپانسر به ما می‌دهد هم مشمول مالیات می‌شود. در این وضعیت فدراسیون باید چه کند؟ باید رویکردی وجود باشد که بعدا نگوییم کاش زمان را از دست نداده بودیم.

نامه فدراسیون روئینگ تایلند حضور قایقرانان ایران در قهرمانی آسیا را لغو کردمرادی: رئیس کنفدراسیون آسیا از ایران عذرخواهی کرد/ انگیزه قایقرانان نباید کم شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی فدراسیون قایقرانی وزارت ورزش کمک کنند بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی