Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:33:19 GMT

حذف یارانه نقدی در راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۰۰۹

حذف یارانه نقدی در راه است

یارانه نقدی اعطای کمک مالی دولت به قشر خاصی از مردم است که بیستم هر ماه واریز می شود. پرداخت یارانه نقدی جهت افزایش رفاه عمومی در دولت دهم کلید خورد. میزان یارانه‌ نقدی 45 هزار و پانصد تومان است. پس از روی کار آمدن دولت رئیسی در رابطه با یارانه نقدی حرف و حدیث های زیادی بوده است ،زیرا رئییسی وعده افزایش یارانه را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به آخرین خبر از واریز یارانه نقدی می پردازیم.

 

حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 درباره اینکه آیا در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قرار است یارانه مستقیم به مردم پرداخت شود، گفت: سمت و سوی مجلس به سوی کالابرگ است. البته این موضوع هنوز جمع بندی نشده است.

 «حمیدرضا حاجی بابایی» درباره حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه 1401 گفت: موضوع ارز دولتی در بودجه موضوعی بسیار مهمی است و برای این موضوع بسیار مهم باید دولت و مجلس به جمع بندی مشترک و دقیقی برسند و تا زمانی که راهکار محکم و متقن ارائه نشود نمی‌توان تصمیم نهایی را در این باره گرفت. چرا که خطر قرمز ما معیشت مردم است.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم

مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،سیدمیعاد صالحی در مراسم تقدیر از برترین‌های حوزه ایمنی ریلی گفت: با تلاش‌های مجموعه همکاران شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سوانح ریلی از هفته‌ای 4.5 مورد در سال 1399 به 3.5 مورد در سال رسیده ایم.کاهش سوانح ریلی حاکی از از تلاش، صرف بودجه، اولویت‌گذاری و عملیات شبانه‌روزی است.

وی با یادآوری سیر 8000 واگن باری بدون ترمز (شیر بسته) در شبکه ریلی طی سنوات گذشته و ممانعت از حرکت آنها توسط راه آهن، افزود: از این تعداد 7000 دستگاه واگن پس از رفع ایراد به شبکه سیر بازگشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون بودجه 1403 توضیح داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی 5 هزار میلیارد تومان است، اما پولی که برای واردات بنزین و گازوئیل در نظر گرفته شده 140 هزار میلیارد تومان است.

صالحی گفت: ای کاش در مجلس شورای اسلامی 10000 میلیارد تومان از این رقم 140 هزار میلیارد تومانی که سالانه 20 هزار کشته و 200 هزار مجروح جاده‌ای دارد را به حوزه ریلی برای افزایش و بهبود تعمیرات در حوزه خط، ناوگان و علائم اختصاص می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد