Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، در این دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی ضمن ارائه گزارشی به کارگروه در خصوص آخرین وضعیت پیگیری و میزان اجرایی سازی اسناد و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی و همچنین ابلاغیه‌های قضایی موجود پیرامون ساماندهی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی، بر اهمیت این موضوع در مدیریت فضای مجازی کشور و اعمال حکمرانی سایبری مطلوب که از سمت سکوهای‌خارجی مورد تهدید قرار گرفته است تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعضای جلسه ضمن تایید لزوم اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات قبلی براصل همدلی و هماهنگی در اقدمات برای جلوگیری از رهاشدگی در فضای مجازی تاکید کرده و با اعلام آمادگی برای پیاده‌سازی این اسناد ضرورت در نظر گرفتن تحولات فضای مجازی و ایجاد نظام جامع رگولاتوری را یادآوری کردند.

همچنین مقرر شد جلسات تا حصول نتیجه‌نهایی ادامه یافته و از ظرفیت همه‌ دستگاه‌های کشور در این موضوع استفاده شود.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، وزرا، روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه برگزار شد.

کد خبر 5397861 ندا نظری

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز ملی فضای مجازی حاکمیت سایبری شبکه های اجتماعی نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی امنیت اطلاعات حاکمیت سایبری تحقیقات علمی گوگل تلسکوپ همراه اول فناوری نانو خودروی برقی هوش مصنوعی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام