Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کار احداث ورودی ساختمان استانداری کرمان دقیقاً در چند متری یک بنای تاریخی در کرمان با وجود درخواستهای مردم و رسانه‌ها برای تغییر درب ورودی ساختمان جدید استانداری ادامه دارد. در حالی که خانه شهر ثبت ملی شده است اما دقیقاً در ۵ متری این بنا پلکان و درب ورودی ساختمان جدید استانداری در حال احداث است و این نگرانی وجود دارد که در آینده گردشگران و مردم عادی برای ورود به این ساختمان تاریخی با محدودیت‌هایی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان در گفتگو با مهر در این خصوص می‌گوید: به واسطه درخواستی که استانداری داشت مبنی بر تسهیل دسترسی به ساختمان استانداری کمیته‌ای تشکیل و تأیید شد که این راه دسترسی در کنار خانه شهر ایجاد شود و البته با نظارت میراث فرهنگی این اقدام انجام شود.

فریدون فعالی افزود: طبق گزارش‌ها دقیقاً بر مبنای مجوزی که داده شد ورودی در حال احداث است.

وی در زمینه امکان تجدید نظر در خصوص احداث ورودی استانداری گفت: اگر درخواستی در این زمینه از سوی مردم و یا نهادهای دیگر داده شود بررسی‌های لازم انجام خواهد شد.

طبق گزارش‌های رسیده میراث فرهنگی به استانداری کرمان مجوز داده است که در فاصله ۵ متری از ستون‌های خانه شهر اقدام به احداث ورودی استانداری با مصالح شفاف انجام دهد.

این در حالیست که این منطقه دقیقاً در حریم بنای تاریخی قرار گرفته است.

کد خبر 5397857

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی کرمان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان آلودگی هوا عکس استانها واکسن کرونا ایلام شیوع کرونا سانحه تصادف مراسم تودیع و معارفه ورودی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: از ضروریات شکوفایی اقتصاد پسته این است که با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان، زنجیره ارزش این محصول تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امیر حسن‌زاده در ششمین گردهمایی فعالان صنعت پسته ایران به میزبانی مشهد، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیران استان، شورای عالی پسته با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دولت و مسئولان دولتی پشتیبان کشاورزان و تاجران هستند، افزود: ۱۳ استان کشور در کشت و تولید محصول پسته فعالیت دارند و میز پسته باید در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تصریح کرد: تولیدکنندگان پسته در بالادست و پایین دست با یکدیگر زنجیره نشده‌اند و از ضروریات شکوفایی اقتصاد این محصول ارزشمند این است که با کمک خود تولیدکنندگان و صادرکنندگان این زنجیره تکمیل شود.

وی افزود: مدیران استان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و تاجران، رایزنی‌های بسیاری انجام داده‌اند و در مسیر رفع آن‌ها می‌کوشند.

کد خبر 748034

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود