Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه ششمین رزمایش ارتقای توان و تحریک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد درباره حذف جرائم کرونایی گفت: در این خصوص ابلاغ کردم که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی درباره این شرایط افزود: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا در مواردی پرستاران و کادر درمان، افرادی دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد و... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

هادیانفر اظهار کرد: این افراد به سه طریق می‌توانند نسبت به حذف این جرائم اقدام کنند. اول مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰، دوم مراجعه به هیات‌های رسیدگی ماده ۵ و سوم مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته باشند و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف این جرائم اقدام شود.

کد خبر 649542 برچسب‌ها محدوديت تردد پلیس راهور - شهر جريمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محدوديت تردد پلیس راهور شهر جريمه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

وی ادامه داد: در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک، هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره‌گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره‌گذاری به‌خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته وی، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچ‌گاه پلاک ملی نخواهند شد.

تمدید سالانه و چند بار در سال خودروهای گذر موقت

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالانه خودروهای گذر موقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یک‌ساله یا به صورت تمام‌وقت برای تردد خودروهای گذر موقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چند بار در سال پلاک گذر موقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

کد خبر 848880 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تعويض پلاك پليس راهور

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟