Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، گزارش های ماهانه برنامه غذای جهانی (WFP)  نشان می دهد کره شمالی در طول نزدیک به یک سال گذشته و با توجه به محدودیت های مرزی سختگیرانه برای کنترل همه گیری ویروس کرونا از سوی برنامه غذای جهانی هیچگونه کمک غذایی دریافت نکرده است.

 براساس گزارشی که  آژانس غذای آمریکا در راستای فعالیت برای کشورهای فقیر در ماه دسامبر منتشر کرد آمده است، از ژانویه تا مارس سال گذشته این آژانس برای کمک رسانی به ۵۶۶ هزار و ۸۸۶ نفر در کره شمالی، ۸۹۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تُن غذاهای غنی شده و ۴۹۷۰ تُن مواد غذایی خام به این کشور ارسال کرده بود.

پس از شروع  اقدامات پیشگیرانه برای همه گیری ویروس کرونا، سازمان غذای جهانی به عملیات خود برای کمک رسانی به کشورهایی که با بحران غذا رو به رو بودند ادامه داد.آخرین توزیع مواد غذایی در مارس ۲۰۲۱ درحالی که ذخایر مواد غذایی در کره شمالی به اتمام رسیده بود انجام شده است. 

این آژانس در گزارش خود افزود موارد کمک رسانی بسیار ناچیزی از ماه اوت ۲۰۲۱ مجوز ورود به کره شمالی را دریافت کردند زیرا مجبور بودند به مدت  ۳ ماه قوانین قرنطینه و اقدامات ضدعفونی را انجام دهند. 

کره شمالی با شروع همه گیری ویروس کرونا با بحران غذایی رو به رو شده است.

برچسب‌ها کره شمالی امنیت غذایی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی امنیت غذایی محدودیت های کرونا کره شمالی امنیت غذایی محدودیت های کرونا غذای جهانی کره شمالی کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!