Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: تمامی دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر احسانی مهر مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و تسهیل در انجام فرآیندهای مالیاتی ثبت نام و اتصال دستگاه های کارت خوان و درگاه های اینترنتی، ضمن اخذ اطلاعات کلیه ابزار پرداخت ها (دستگاهای POS و درگاه های اینترنتی) از بانک مرکزی، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات را از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که همه دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد افزود: بر این اساس، ضرورت دارد مؤدیان مالیاتی در اسرع وقت با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.my.tax.gov.ir، بخش پایانه های فروش، اطلاعات مربوطه را مشاهده نموده و نسبت به الصاق دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود به پرونده های موجود یا ایجاد پرونده جدید و یا درخواست غیر فعال سازی دستگاه های مطروحه اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به این که یکی از اهداف مهم سامان امور مالیاتی کشور افزایش شفاف سازی فضای اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده از بسترهای پرداخت الکترونیک است از شهروندان خواست که از ارائه دستگاه کارتخوان به غیر به هر نحو و یا استفاده از دستگاه مربوط به سایرین خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های کارتخوان بانکی امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها