Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با تاکید بر تقویت و تخصصی شدن اتاق‌های فکر دانشگاه گفت: در فعالیت‌های متنوع و مختلف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از نگاه جزیره‌ای و بخشی‌نگری باید پرهیز کرد.

به گزارش گروه استان‌های برگزاری دانشجو، محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در نشست یکی از اتاق‌های فکر حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که با رویکرد فرابخشی، با موضوعاتی همچون برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، روز زن و همچنین موضوع مرتبط با جشنواره‌ ورزشی ویژه خانواده‌های اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ویژه ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: در فعالیت‌های متنوع و مختلف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از نگاه جزیزه‌ای و بخشی‌نگری باید پرهیز کرد و فعالیت‌ها براساس یک برنامه منسجم، هماهنگ و اثرگذار در طول سال، اجرا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در اتاق‌های فکر مورد هم‌اندیشی و نظرخواهی قرار خواهند گرفت تا برنامه‌ها با سطح اثرگذاری بیشتری تداوم یابند، تصریح کرد: مبنای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در نهایت حرکت کردن در مسیر دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی است.

حیاتی با بیان اینکه هرچه‌قدر فعالیت اتاق‌های فکر تقویت شوند خروجی نهایی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، اثرگذارتر و قوی‌تر خواهد بود، اضافه کرد: اتاق‌های فکر نقاط قوت و ضعف در بخش‌های مختلف را طبقه‌بندی می‌کنند و تلاش خواهند کرد کارها با رویکرد اثرگذاری و کارآمدی بیشتر، انجام شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه اتاق‌های فکر در واقع، نوعی هیئت‌های اندیشه‌ورز هستند که با نگاه راهکاردهی کاربردی، فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: متناسب با موضوعات حوزه کاری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، از ظرفیت‌های گروه‌های آموزشی دانشگاه لرستان استفاده خواهد شد تا رویکرد کاری اتاق‌های فکر کاملاً تخصصی باشد.

گفتنی است، در بخشی از این نشست که در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لرستان معاونت فرهنگی دانشگاه اتاق های فکر فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه، اظهار داشت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک در قالب این سامانه بارشی برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان را بعدازظهر سه‌شنبه عنوان کرد و گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در این راستا برای استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روز دوشنبه در مناطق شمالی و غربی نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6096284

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • آفت کلی نگری به قوانین تجاری
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد