Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به وجود بیش از ۳۰ هزار درخواست مردمی در جریان سفر ریاست جمهور به این استان گفت: پاسخگویی و رسیدگی به مکاتبات و مطالبات مردم در اولویت قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در کمیسیون هماهنگی بانک‌ها به ریاست مهندس هاشمی، استاندار سمنان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مکاتبات و مطالبات مردم در سفر ریاست محترم جمهور به استان انجام شد اظهار داشت: بیش از 30 هزار نفر از شهروندان استان سمنان در سفر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور به این استان درخواست‌های خود را ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در حوزه تسهیلات بانکی بوده است از مدیران بانک‌های عامل استان سمنان خواست نسبت به تسهیلگری در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به نشستی که با وزیر اقتصاد و دارایی داشته است گفت: پیگیری‌ها در خصوص افزایش سقف تسهیلات بانک‌های استان سمنان برای پاسخ به مطالبات مردم در حوزه سفر ریاست جمهوری به استان انجام شده است.

هاشمی همچنین از مدیران بانک‌های عامل استان سمنان خواست موارد و درخواست‌های ارجاع شده به شعب زیرمجموعه در شهرستان‌های سراسر استان را از ابتدا تا زمان حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی گفت: در خصوص اخذ تضامین از متقاضیان در حوزه درخواست‌های تسهیلات در بحث سفر ریاست جمهوری نیز بانک‌های عامل استان سمنان لازم است تسهیل گری را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار سمنان بیان کرد: بانک‌های خصوصی نیز در راستای پرداخت تسهیلات مرتبط با درخواست‌های مردمی در بحث سفر ریاست جمهوری مشارکت داشته باشند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی سمنان مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری کنندنقشه توسعه خراسان جنوبی با نگاه به مصوبات سفر ریاست جمهوری ترسیم می‌شود

هاشمی گره‌گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و افزایش رضایتمندی مردم را یکی از اولویت‌های مهمی دانست که تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری و بانک‌ها باید در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفر ریاست جمهوری استاندار سمنان استان سمنان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند