Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های خراسان شمالی نیاز مبرم به احداث پست فوق توزیع دارند، اظهار کرد: در حال حاضر امکان ایجاد انشعاب جدید به مشترکین جدید صنایع و معادن و کارخانجات جدید وجود ندارد و این موضوع با تحقق شعار سال همخوانی ندارد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مشترکی که با حضور معاون محترم برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو برگزار شد، علاوه بر تاکید بر نگاه ویژه وزارت نیرو در اصلاح شبکه‌ها و نوسازی تجهیزات حوزه برق، در خصوص تسریع و اخذ مجوزهای لازم جهت احداث پست فوق توزیع گفتگو و قول مساعد در این زمینه نیز اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نبودِ پست فوق توزیع در شهرستان‌های مذکور مشکلات جدی را برای کارخانجات و صنایع و مشترکین استان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع، نیاز است که این اتفاق در استان بیفتد و پیگیری‌های مختلفی از وزارت نیرو انجام شده است.

وحیدی گفت: به زودی پست فوق توزیع در بجنورد، مانه و سملقان و گرمه احداث می‌شود.

کد خبر 5397912

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد وحیدی شركت های توزیع برق صنایع آلاینده ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا پست فوق توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد