Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@00:58:39 GMT

کابینت ممبران و هر آن چه باید بدانید!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۵۶۴

کابینت ممبران و هر آن چه باید بدانید!

اگر بخواهیم به یکی از پر طرفدارترین کابینت کلاسیک اشاره کنیم می توانیم طرح ممبران را نام ببریم که با طرح و رنگ متنوع خود چشم هر بیننده را خیره می کند. در این نوشته قصد داریم یکی از زیباترین و گران ترین نوع کابینت با عنوان کابینت ممبران را به شما معرفی نمائیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های کابینت ممبران

کابینت ممبران جزء جدیدترین انواع کابینت چوب کلاسیک می باشد که با طرح و نقش زیبای خود گزینه ای مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساخت این مدل هم از چوب طبیعی و هم از ام دی اف استفاده می شود. چوب طبیعی از چوب درختان جنگلی بدست می آید و دارای رنگ و بافتی خاص و متفاوت است. کابینت ممبران ام دی اف به دلیل دارا بودن روکش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نم و رطوبت دارد و به همین دلیل دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی نمی شود. همچنین این کابینت در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و طول عمر آن نیز بالا می باشد. از این رو اگر در مجاورت اجاق گاز قرار گیرد دچار آسیب نخواهد شد.

قیمت کابینت تمام چوب در مقایسه با کابینت ام دی اف بالاتر است و جلوه ای که به نمایش می گذارد بسیار جذاب تر و زیباتر می باشد. MDF  نیز نوعی چوب مصنوعی است که زیبایی چوب طبیعی را ندارد اما از نظر مقاومت در برابر رطوبت، خراش، رشد حشرات و رنگ پریدگی ایده آل تر می باشد. بر روی کابینت هایی که از جنس ام دی اف ساخته می شوند توسط دستگاه CNC طرح ها و نقوش متنوعی حک می گردد، سپس روکشی ضد آب از جنس PVC بر روی آن کشیده می شود. این مدل به کابینت وکیوم نیز معروف است، زیرا دارای روکش ضد آب می باشد.

کابینت ممبران علاوه بر کارایی، به عنوان عنصری دکوراتیو در آشپزخانه نیز به شمار می آید؛ زیرا امکان طراحی آن هم به صورت مدرن و هم کلاسیک وجود دارد. نمای این کابینت در مقایسه با کابینت های معمولی زیباتر و شکیل تر است و حسی زیبا از طبیعت را به بیننده منتقل می کند.

این مدل کابینت در رنگ ها و طرح های متنوع طراحی و ساخته می شود و با توجه به سلیقه افراد و نوع کفپوش آشپزخانه در رنگ های مختلف تیره تا روشن انتخاب می گردد. افراد خوش سلیقه با توجه به دکوراسیونی که مد نظر دارند می توانند رنگ دلخواه را انتخاب کنند. رنگ های روشن فضا را پرنورتر و دلبازتر نشان می دهند اما همواره باید مراقبت تمیزی آن ها بود. در مقابل رنگ های تیره آلودگی و گرد و غبار را کمتر به نمایش می گذارند اما فضا را گرفته و تاریک نشان می دهند. در حال حاضر رنگ سفید محبوب ترین رنگ برای کابینت ممبران است و افراد بسیاری از آن استقبال می کنند.

مزایای کابینت ممبران

این کابینت ها از تنوع در رنگ و طرح برخوردار می باشند. امکان طراحی و حکاکی نقوش بر روی کابینت با توجه به سلیقه خریدار وجود دارد. استفاده از روکش پی وی سی بر روی این کابینت، از آن محافظت کرده و تمیز کردن آن را راحت تر می کند. این نوع کابینت تمام آشپزخانه را در بر می گیرند و فضای زیادی برای قرار دادن اشیا و ظروف بوجود می آورند. راحتی لکه نمی بینند و تمیز کردن آن ها به سهولت انجام می پذیرد. میزان هزینه های جانبی این کابینت ها کم می باشد.

معایب کابینت ممبران

اگر روکش پی وی سی به درستی بر روی کابینت وکیوم نشود، می تواند باعث ایجاد حباب های ریز شده و ظاهری ناخوشایند ایجاد کند. از آن جایی که روکش های پی وی سی در برابر اشیا نوک تیز مقاومت چندانی ندارند، باید در محافظت و نگهداری آن ها در برابر هرگونه خراش توجه لازم را داشت. این کابینت ها در برابر نور خورشید مقاومت کمی دارند و اگر طولانی مدت در معرض آن قرار بگیرند، تغییر رنگ می دهند.

انواع کابینت ممبران کابینت ممبران کلاسیک

در ساخت کابینت ممبران کلاسیک از حکاکی ها و منبت کاری های بسیار زیبایی استفاده می شود. یکی از زیباترین مدل های کلاسیک، کابینت ممبران سفید رنگ با منبت کاری های کلاسیک طلایی رنگ می باشد که می تواند جلوه بسیار زیبا و سلطنتی به آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت ممبران مدرن

اغلب مردم بر این باورند که کابینت های ممبران تنها به شکل کلاسیک ساخته می شود، اما باید بدانید که این نوع کابینت هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن ساخته و به بازار عرضه می گردند. اگر بر روی کابینت ممبران به جای روکش کلاسیک از روکش های امروزی و مدرن استفاده گردد، ممبران مدرن بوجود می آید. کابینت های ممبران مدرن در طرح های ساده و شیک تولید می شوند و آن حکاکی های کابینت کلاسیک را ندارند. شاید در ابتدا با دیدن این مدل کابینت تصور کنید که ام دی اف هستند، اما این کابینت ها در واقع طرحی مدرن محسوب می شوند.

تنوع رنگ های کابینت ممبران

همانطور که گفتیم یکی از مزایای این گونه کابینت ها تنوع در طرح و رنگ آن ها می باشد. به همین خاطر می توانید بنابر سلیقه شخصی و نوع دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود، رنگ مناسب کابینت را انتخاب نمایید.

رنگ سفید کابینت ممبران

رنگ سفید جزو محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران محسوب می شود که می توان آن را با رنگ های طلایی و قهوه ای ترکیب کرد و نمایی بسیار زیبا و کلاسیک را در آشپزخانه بوجود آورد.

رنگ مشکی کابینت ممبران

رنگ مشکی برای افراد خاص پسند مطلوب می باشد. سعی کنید از این رنگ در آشپزخانه های کوچک استفاده نکنید، زیرا سبب کوچک تر نشان دادن محیط می شود. ترکیب رنگ مشکی با رنگ سفید می تواند از تاریکی و سردی فضا بکاهد و طرحی مدرن را بوجود بیاورد.

رنگ خاکستری کابینت ممبران

رنگ خاکستری نیز از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود که امروزه در دل طیف وسیعی از مردم قرار گرفته و به دکوراسیون داخلی منازل راه یافته است. این رنگ خیرگی و سردی رنگ سفید را ندارد و فضا را متعادل نگه می دارد. ترکیب رنگ خاکستری با سفید یا قهوه ای می توان ایده جذابی از آب در آید. این رنگ برای کابینت انزو هم رنگ فوق العاده ای در آشپزخانه خواهد شد.

رنگ قهوه ای کابینت ممبران

این رنگ نیز همانند رنگ سفید از رنگ های بسیار پرطرفدار محسوب می شود. طیف رنگی قهوه ای بسیار زیاد است که می توانید مطابق سلیقه از کم رنگ گرفته تا پر رنگ را استفاده نمایید. قهوه ای با رنگ های سفید، مشکی، کرمی و طیف کم رنگ تر یا پر رنگ تر خود می تواند ترکیبات زیبایی را بوجود آورد.

کابینت ممبران رنگ کرمی

رنگ کرمی در کابینت ممبران سبب دو چندان شدن حس کلاسیک در آشپزخانه می شود. این رنگ زیبایی خاصی دارد که سبب ایجاد آرامش در فضا می شود. تلفیق رنگ کرمی با قهوه ای ترکیبی زیبا را بوجود می آورد اما پیشنهاد ما این است که تنها از رنگ کرمی برای کابینت ممبران کلاسیک استفاده نمایید، زیرا این رنگ نه سردی رنگ سفید و نه گرمی رنگ قهوه ای را دارد و رنگی متعادل به حساب می آید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت های ممبران از انواع کابینت هایگلاس و ام دی اف بیشتر می باشد و بسته به نوع و کیفیت متریال سازنده، متراژی که می خواهیم کار کنیم، نوع و کیفیت یراق آلات و میزان حکاکی ها بر روی کابینت، دارای قیمت های گوناگونی می باشند.

بهترین کابینت ممبران را از کجا تهیه کنیم؟

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ اگر به دنبال خرید کابینت آشپزخانه ممبران با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید با گروه کابینت و دکوراسیون گریت با شماره  ۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲۰ تماس بگیرید.

کد خبر 649546 برچسب‌ها دکوراسیون لوازم آشپزی و آشپزخانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دکوراسیون کابینت ممبران کابینت ها انواع کابینت رنگ کرمی رنگ سفید پی وی سی ام دی اف قهوه ای رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بخش کلاسیک‌های کن، با نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره به بزرگان سینما ادای احترام می‌کند و سالگردها را گرامی می‌دارد.

برنامه کامل کلاسیک‌های کن ۲۰۲۴ چنین است:

جشن صدمین سالگرد کلمبیا پیکچرز

«گیلدا» چارلز ویدور، ۱۹۴۶، آمریکا

پس از ترمیم این فیلم ۳۵ میلی‌متری و بازیابی تصاویر فیلم به صورت دیجیتال و ترمیم صدای آن همراه با تصحیح رنگ، اکران آن با حضور تام روتمن، رییس هیات مدیره و مدیر عامل گروه سونی پیکچرز اینترتینمنت موشن پیکچر انجام می‌شود.

گرامیداشت چهلمین سالگرد «پاریس، تگزاس» اثر ویم وندرس

فیلم «پاریس، تگزاس» ویم وندرس، ۱۹۸۴، آلمان غربی / فرانسه

فیلم برنده نخل طلای ۱۹۸۴ با ترمیم به روش 4k با حضور ویم وندرس اکران می شود.

«قرن کوستا-گاوراس» - حقیقت انقلابی است - اعترافات

به کارگردانی یانیک کرگوگ، فیلمنامه ادوی پلنل، محصول ۲۰۲۴، فرانسه

این فیلم یکی از ۱۰ قسمت مجموعه مستند «قرن کوستا-گاوراس» است که به تاریخچه فیلم «اعترافات» ساخته ۱۹۷۰ این کارگردان اختصاص دارد. نمایش با حضور کوستا گاوراس، ادوی پلنل و یانیک کرگوت صورت می‌گیرد.

آخرین فیلم ژان لوک گدار

«سناریوها» ژان لوک گدار / ۲۰۲۴، ۱۸ دقیقه و ۳۴ دقیقه، فرانسه / ژاپن

این فیلم با همکاری آرته فرانسه تولید شده و «سناریوها» عنوانی است که ژان لوک گدار برای آخرین فیلم خود در ۱۸ دقیقه انتخاب کرد. این فیلم به معنای واقعی کلمه یک روز قبل از مرگ داوطلبانه وی ساخته شد. علاوه بر این، ژان لوک گدار یک فیلم ۳۴ دقیقه‌ای هم ضبط کرد که در آن، با ترکیب تصاویر ثابت و متحرک، در نیمه راه بین خواندن و دیدن، پروژه خود برای ساخت «سناریوها» را در آن ترسیم کرد. اکران با حضور فابریس آرانو دستیار ژان لوک گدار و میترا فراهانی تهیه کننده انجام می‌شود.

هفتادمین سالگرد تولد هفت سامورایی

«هفت سامورایی» آکیرا کوروساوا

۱۹۵۴، ۳:۲۷ ساعت، ژاپن

فیلم ترمیم شده به صورت دیجیتالی توسط توهو، برای گرامیداشت هفتادمین سالگرد ساخته شدن این فیلم با حضور شیون کوماتسو از توهو نمایش داده می شود.

آثار کامل فردریک وایزمن

«نظم و قانون» فردریک وایزمن، ۱۹۶۹، آمریکا

ترمیم و نمایش فیلم توسط زیپورا فیلمز با همکاری استیون اسپیلبرگ، با مشارکت کتابخانه کنگره انجام شده و اکران با حضور فردریک وایزمن انجام می‌شود.

«سال‌های زوال» ریموند دیپاردون

۱۹۸۴، فرانسه

ارایه فیلم ترمیم شده با کیفیت 4K زیر نظر کلودین نوگارت و ریموند دپاردون با حضور کلودین نوگارت و ریموند دپاردون صورت می‌گیرد.

تجلیل لوسی بارتو، تهیه کننده

«خداحافظ برزیل» کارلوس دیگس / ۱۹۷۰، برزیل

گرامیداشت شصتمین سالگرد «چترهای شربورگ» ژاک دمی

«چترهای شربورگ» ژاک دمی / ۱۹۶۴، فرانسه

ترمیم فیلم برنده نخل طلای ۱۹۶۴ و نمایش آن با حضور روزالی واردا-دمی و متیو دمی.

«ژاک دمی، رز و نوآر»

فلورانس پلاتارتس / ۲۰۲۴، فرانسه

نمایش با حضور فلورانس پلاتارتس و فردریک بونو (فیلمنامه نویس).

مستند «فی»

لوران بوزرو / ۲۰۲۴، آمریکا

اولین مستند بلند درباره فی داناوی بازیگر سرشناس که در آن درباره حرفه خود صحبت می‌کند و از نقش آفرینی‌هایش در «بانی و کلاید»، «محله چینی ها» و «شبکه» می‌گوید. پسرش لیام، همکاران و دوستانش مانند شارون استون، میکی رورک، جیمز گری و بسیاری دیگر در این فیلم درباره وی صحبت کرده اند. اکران با حضور فی داناوی و لوران بوزرو انجام می شود.

«مرد ایده جیم هنسون»

ران هاوارد / ۲۰۲۴، آمریکا

یک مستند تلویزیونی از دیزنی درباره آنچه در ذهن جیم هنسون، رویاپرداز خلاق می‌گذرد و از سال‌های اولیه‌اش به عنوان عروسک‌گردان در تلویزیون محلی تا موفقیت جهانی «سسامی استریت» و «ماپت شو» را دربرمی‌گیرد. ران هاوارد، کارگردان برنده اسکار، با دسترسی بی‌سابقه‌ای به آرشیو شخصی جیم، نگاهی جذاب و روشنگر به مرد پیچیده‌ای ارایه کرده است که تخیلش الهام‌بخش جهان است. فیلم با حضور ران هاوارد اکران می‌شود.

یکی از چهره‌های کلیدی سینمای کره

«راه رفتن در فیلم»

لیانگ کیم / ۲۰۲۴، کره جنوبی

پرتره یکی از چهره‌های کلیدی در ظهور سینمای کره؛ کیم دونگ هو، بنیانگذار جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در این فیلم ارایه می‌شود و به شرح فداکاری و خلاقیت او در خدمت به سینما می‌پردازد و می پرسد: چگونه یک مقام عالی رتبه عاشق سینما شد؟ فیلم با حضور دونگ هو کیم و لیانگ کیم اکران می‌شود.

«ژاک روزیه، از یک موج به موج دیگر»

امانوئل بارنو / ۲۰۲۴، فرانسه

فیلمی از سفر خشن و مستقل یک فیلمساز در آشفتگی همیشگی که همواره مورد تحسین هم‌دوره‌ای‌ها و منتقدان بوده است. با حضور امانوئل بارنو نمایش داده می‌شود.

تصویری دیگر از الیزابت تیلور

«الیزابت تیلور: نوارهای گمشده»

نانت برستاین / ۲۰۲۴، آمریکا

به لطف دسترسی به آرشیو شخصی الیزابت تیلور و ۷۰ ساعت فیلم‌های صمیمی ضبط شده که تازه کشف شده، بازیگری چنان دوباره دیده می‌شود که به دور از تصویر عمومی از خود است. نمایش با حضور نانت برستاین انجام می‌شود.

آخرین روزهای فرانسوا تروفو

«فرانسوا تروفو، سناریوی زندگی من»

دیوید تبول / ۲۰۲۴، فرانسه

فرانسوا تروفو در اواخر عمرش که به شدت بیمار بود به همسر سابقش مادلین مورگنسترن پناه برد و او سعی کرد وی را با وجود رنج طولانی‌اش مشغول نگه دارد. این فیلمساز به دوستش کلود دو گیورای اعتماد کرد و قصد داشت زندگی نامه خود را بنویسد، اما چون خیلی ضعیف شده بود، پروژه را رها کرد. این فیلم بخشی از این داستان نهایی را فاش می‌کند. اکران با حضور دیوید تبول و سرژ توبیانا (فیلمنامه نویس) انجام می‌شود.

«روزی روزگاری میشل لگراند»

دیوید هرتسوگ دسیتس / ۲۰۲۴، فرانسه

میشل لگراند نوازنده جاز و آهنگساز خارق‌العاده، سازنده آهنگ‌های مهمی در تاریخ سینما است، از جمله فیلم‌های ژاک دمی، به ویژه «چترهای شربورگ» که شصتمین سالگرد آن در کن برگزار می شود. این فیلم با استفاده از آرشیوها و حساب های شخصی که قبلاً دیده نشده بود، به زندگی وی اختصاص یافته و موسیقی و زندگی حرفه‌ای یک استاد را تصویر می‌کند. نمایش با حضور کارگردان انجام می‌شود.

نمایش فیلم‌های ترمیم شده

«سیلی زدن به هیولا در صفحه یک» مارکو بلوکیو / ۱۹۷۲، ایتالیا / فرانسه

«بزرگراه شوگرلند» استیون اسپیلبرگ / ۱۹۷۴، آمریکا

«کمپ تیاروی» عثمان سمبنه و تیرنو فاتی سو / ۱۹۸۸، سنگال / الجزایر / تونس

«ارتش سایه ها» ژان پیر ملویل / ۱۹۶۹، فرانسه

«جانی اسلحه‌اش را گرفت» دالتون ترامبو / ۱۹۷۱، آمریکا

«روزورا در ساعت ۱۰» ماریو سوفیچی / ۱۹۵۸، آرژانتین

«تاسیو» مونتسیو آرمنداریز / ۱۹۸۴، اسپانیا

«رز دریا» ژاک دو بارونچلی / ۱۹۴۷، فرانسه

«بونا» لینو بروکا / ۱۹۸۰، فیلیپین

«مانتان» شیام بنگال / ۱۹۷۶، هند

«شانگهای بلوز» تسویی هارک / ۱۹۸۴، هنگ کنگ

«چهار شب یک رویاپرداز» روبر برسون / ۱۹۷۱، فرانسه / ایتالیا

فیلم افتتاحیه

«ناپلئون» آبل گانس (۱۹۲۷) فیلم افتتاحیه بخش کن کلاسیک

کد خبر 6089583

دیگر خبرها

  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی