Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سال‌هاست شاهد گلایه‌ی وبمستران، طراحان و توسعه‌ دهندگان وبسایت‌های وردپرسی از پایین بودن سرعت هاست و پشتیبانی ضعیف بوده‌ایم، مدتی است که تغییرات مثبتی در این روند در حال رخ دادن است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیموهاست، لیموهاست که چندی پیش با ارائه‌ی صددرصد آپ تایم برای اولین بار در ایران، نامش سرزبان‌ها افتاده بود، این بار با ماکزیمم سرعت و بهینه‌سازی مضاعف برای سایت‌های وردپرسی بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این برند، اظهار دارند: «این واقعیت که ۴۳٪ کل وبسایت‌ها وردپرسی هستند، ما را به اقدام هدفمندتری واداشت. تا با حداقل هزینه‌ بیشترین خدمات را برای انواع کاربران وردپرس فراهم کنیم و از چالش‌های وبمستران بکاهیم.»

انواع سرویس‌های ویژه و فوق بهینه‌ی هاستینگ برای سایت‌های وردپرسی

یکی از دلایل موفقیت این برند، دسته‌بندی هوشمندانه مخاطبان سامانه مدیریت محتوا ی وردپرس و اختصاص برنامه‌های مهندسی شده‌ و مدون با بهینه‌سازی متناسب برای هر دسته است. برنامه‌های هاسیتنگ پرسرعت لیمو برای وردپرس به شرح زیر هستند:

 هاست اختصاصی وردپرس لیموهاست، برای کسب و کارهای کوچک!

طی یکی دوسال اخیر، کسب و کارهای اینترنتی زیادی از دنیای فیزیکی به فضای آنلاین مهاجرت کرده‌اند. عمده‌ی این کسب و کارها در مقیاس کوچک شروع به کارکرده‌اند اما شاید با چالش‌های بیشتری از کسب و کارهای بزرگ دست  و پنجه‌ نرم می‌کنند. اکثر هاست‌های مدیریت شده‌ی وردپرس، خدمات پشتیبانی اختصاصی را تنها برای پلن‌هایی ارائه می‌کنند که برای تیم‌های کوچک و کارآفرینان نوپا بیش از حد گران و پیچیده است. شاید به جرات بتوان گفت این اولین بار است که وب‌سایت‌های کوچک می‌توانند نهایت سرعت و پشتیبانی اختصاصی ۲۴ساعته را با هزینه‌ی منطقی در لیموهاست تجربه کنند.

 سرویس هاست ووکامرس، بهترین عملکرد برای سایت‌های فروشگاهی!

سرویس میزبانی وب ووکامرس این برند با کم‌ترین هزینه، مجموعه‌ای از بهترین خدمات را برای سایت‌های فروشگاهی فراهم کرده است. وبسایت‌های فروشگاهی با افزونه‌های سنگینی مثل ووکامرس، موقعیت‌ حساس‌تری دارند و به راحتی در معرض مشکل کاهش سرعت قرار می‌گیرند. این برند با بهینه‌سازی مضاعف برای دیتابیس MySQL، استفاده از وب‌سرور لایت اسپید و به‌کارگیری زیرساختی قدرتمند از جدیدترین نسل سخت‌افزارها، توانسته است، هاستی برای فروشگاه‌های اینترنتی فراهم کند که سرعت و عملکرد این سایت‌ها را به طرز  بی‌سابقه‌ای افزایش دهد.

با توجه‌ به این مسئله که درصد بالایی از نرخ پرش فروشگاه‌های آنلاین مربوط به کندی سایت و داون تایم بالای سرور است، با وجود آپ‌تایم صددرصدی این سایت می‌توان اطمینان حاصل کرد که مناسب‌ترین گزینه‌ برای سایت‌های فروشگاهی است.

از دیگر تدابیری که این برند برای فروشگاه‌های آنلاین اندیشیده است، می‌توان به ابزار Staging اشاره کرد. وبسایت‌های فروشگاهی با استفاده از این ابزار می‌توانند هر گونه تغییراتی را روی سایت انجام دهند و بدون این‌ که فروشگاه حتی لحظه‌ای از دسترس خارج شود، با یک کلیک همه آن تغییرات را یک‌باره پیاده‌سازی کنند.

 سرویس میزبانی فوق بهینه برای کسب و کارهای بزرگ!

هاست حرفه‌ای وردپرس لیموهاست به طور ویژه‌ برای وبسایت‌های پرترافیک و بزرگ طراحی شده‌اند تا عملکرد این سایت‌ها را بدون افزایش گزاف هزینه، به حداکثر برسانند. وب‌سرورهای قدرتمند، پهنای باند نامحدود، استفاده از بهترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و عوامل بی‌شمار دیگری این برنامه‌ی میزبانی را به سرویسی پرسرعت و ایمن برای سایت‌های بزرگ تبدیل می‌کند.

برخی از خدمات منحصر به فرد لیموهاست

این برند علاوه بر برنامه‌های میزبانی وب وردپرسی، پلن‌های متنوع دیگری را نیز ارائه می‌دهد. همانطور که قبل‌تر اشاره‌ شد، نقطه تمایز این برند با سایر برندهای میزبانی وب، ویژگی‌های حرفه‌ای است که به تمام پلن‌های میزبانی اختصاص می‌دهد:

آپ تایم صد در صدی

چالش اصلی مدیران وبسایت‌ها با سرویس میزبانی، معطوف به داون شدن، کندی و قطعی وبسایت‌هاست. رکورد صددرصدی آپ‌تایم این برن نشان می‌دهد که این چالش‌ها از پیش حل شده‌ هستند.

پهنای باند نامحدود

برند لیمو به منظور افزایش حداکثری رضایت مخاطبان وب‌سایت‌ها هیچ محدودیتی برای پهنای باند وبسایت‌ها قائل نشده است. به این ترتیب وب‌سایت‌های وردپرسی می‌توانند بدون نگرانی از تمام شدن پهنای باند، محتوای سایت خود را به روز کرده و بازدیدها را افزایش دهند.

امنیت بالا و نفوذ ناپذیری

تیم امنیتی این برند که متشکل از به نام ترین متخصصان و کارشناسان فنی کشور است، با مانیتورینگ ۲۴ ساعته، آماده‌ی شناسایی هرگونه آسیب‌پذیری احتمالی هستند. بدین معنا که در تمام لحظات روز عده‌ای متخصص در حال پیش‌اندیشی و شناسایی بدافزارها و حملات احتمالی هستند. با اجرای سیاست‌های محتاطانه‌ی بازیابی فاجعه در لیمو، اطلاعات مشترکان حتی در بدترین شرایط ممکن نیز محفوظ خواهد ماند.

بک آپ گیری منظم روزانه

در برنامه‌های میزبانی اختصاصی ووکامرس، هرروز بدون نیاز به هیچ اقدامی از سمت مشتری از تمام داده‌های وبسایت نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌شود. به این ترتیب اگر وبمستران و توسعه دهندگان تغییرات ناخواسته یا مشکلی روی سایت وردپرسی بر بخورند، چیز زیادی از دست نخواهند داد و در بدترین حالت نسخه‌ی پشتیبان روز گذشته را در اختیار دارند.

پشتیبانی اختصاصی ۲۴ ساعته

بسیاری از سرویس‌های میزبانی خدمات پشتیبانی را ارائه می‌کنند. اما در فاکتور پشتیبانی، دو ویژگی اصلی بیش از هرچیز حائز اهمیت است: سرعت پاسخگویی و دانش فنی تیم پشتیبان. نیروهای پشتیبانی متخصص لیمو، از طریق کانال‌های چت و تماس در هر لحظه‌ از شبانه روز پاسخگوی مخاطبان هستند. کارشناسان پشتیبانی افرادی با مدارج بالای تحصیلی، و سال‌ها تجربه‌ی همکاری با برندهای معتبر هستند و با دقت بالایی حاضرند تا مشکلات مشترکان را برطرف کنند و مشاوره ارائه دهند.

https://limoo.host

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاست وردپرس خرید هاست وردپرس سایت های فروشگاهی سایت های وردپرسی برای سایت کسب و کارهای پهنای باند وبسایت ها ی میزبانی ی وردپرس آپ تایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟