Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری رزمایش بزرگ خدمت سفیران سلامت فاطمی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این اقدام جهادی یک هزار و ۳۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، رزمایش بزرگ خدمت سفیران سلامت فاطمی با محوریت دانشگاه بیرجند و با همکاری گروه جهادی لشکر ویژه شهدا در منطقه روستای جوخواه طبس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این باره اظهار داشت: در این اردوی دو روزه جهادی، 26 نفر متخصص پزشکی در 13رشته پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و ماما، رشته‌های پیراپزشکی، روان‌شناسی و بهداشتی با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی، یک هزار و 900 فقره خدمات مختلف را به یک هزار و 300 نفر مراجعه کننده در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جوخواه طبس و دبستان شهید روزبهانی این روستا ارائه دادند.

سیدمحمد موسوی میرزایی افزود: خدمات ارائه شده شامل انجام عمل جراحی تخصصی مغز و اعصاب در اتاق عمل بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس، دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه (نمونه گیری درمحل برگزاری رزمایش و انتقال نمونه‌ها به آزمایشگاه طبس) سونوگرافی، اکو، نوارقلب، تزریقات و پانسمان،داروخانه (تحویل داروها به بیماران در محل رزمایش) و ویزیت بیماران با حضور متخصصین نورولوژی، روانپزشکی، جراحی، ختنه، عفونی، قلب، داخلی، زنان، چشم، ارولوژی، ENT، پوست، ارتوپدی و چشم پزشکی بوده است.

وی عنوان کرد: تیم‌های آموزش بهداشتی، روانشناسی و فرهنگی نیز برای گروه اطفال، نوجوانان، جوانان و زنان منطقه در روستاهای مختلف کلاس‌های آموزشی برگزار کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: ارزش ریالی تجهیزات استفاده شده در این رزمایش بیش از 120 میلیارد ریال است. همچنین با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با استقرار داروخانه در محل رزمایش، بیش از 90 درصد هزینه داروها توسط بیمه و خیرین پرداخت شد.

موسوی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکارانی که در برگزاری این رزمایش با دانشگاه همکاری کردند گفت: از گروه جهادی لشکر ویژه شهدا، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، استانداری، فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع)، فرماندهی تیپ مردم پایه انصارالرضا، فرماندهی بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج جامعه پزشکی، فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرماندهی یگان ویژه استان،کمیته امداد امام خمینی(ره)، شبکه بهداشت و درمان طبس، بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی، هلال احمر، فرمانداری و ادارات شهرستان طبس، تولیت آستان مقدس امام زاده حسین بن موسی کاظم (ع) طبس، شرکت ذغال سنگ پرورده طبس، شهرداری و مردم خونگرم روستای جوخواه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد در حاشیه این رزمایش پزشکان متخصص با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران از پدران و مادران معزز شهدا عیادت و در زمینه درمان این عزیزان توصیه‌های لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران