Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  حمیدرضا رحمانی گفت: ۸ تیم بازرسی و نظارت از نمایندگان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف شهرستان روزانه بر توزیع و فروش کالا‌های اساسی کشاورزی نظارت کردند که ۵۴۴ واحد تذکر گرفتند و ۳۸ پرونده تخلف نیز به تعزیرات حکومتی بابلسر ارجاع شد.

نظارت و کنترل بازار ۶ محصول کشاورزی شامل آرد و نان، روغن، شکر، مرغ و تخم مرغ، برنج و لبنیات به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شد تا زنجیره تولید تا مصرف محصولات تحت کنترل این نهاد قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهاد کشاورزی با هدف ایجاد آرامش و ثبات قیمت‌ها و با در اختیار داشتن اطلاعات ۲ بخش تولید وعرضه با هماهنگی نهاد‌های نظارتی و قضایی چگونگی عرضه این کالا‌ها در بازار را روزانه رصد می‌کند

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر، بیشترین تخلفات ثبت شده در زمینه درج نشدن قیمت‌ها، نداشتن فاکتور فروش و کم‌فروشی بود که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

جهاد کشاورزی از مردم خواست تخلفات مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گران فروشی کالاهای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق


 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سروان سالاری گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز شده است. 


وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل حرکت در پیاده رو یا در جهت خلاف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بارغیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و فاقد گواهینامه و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی، برخورد و ضمن صدور قبض جریمه نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت ۱۵ روز و در صورت تکرار یک ماه اقدام می‌شود. 


رئیس پلیس راهور شهرستان بافق به والدین و خانواده‌ها توصیه کرد از دراختیارگذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت می‌باشند خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات