Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی به عنوان مهم‌ترین رقابت کشتی آزاد در سال جاری از صبح امروز در سالن آزادی شهر گرگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی به عنوان مهم‌ترین رقابت کشتی آزاد در سال جاری از صبح امروز با شرکت 388 کشتی‌گیر در 10 وزن در سالن آزادی شهر گرگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها در وزن 57 کیلوگرم 36 نفر، 61 کیلوگرم 39 نفر، 65 کیلوگرم 40 نفر، 70 کیلوگرم 41 نفر، 74 کیلوگرم 41 نفر، 79 کیلوگرم 43 نفر، 86 کیلوگرم 40 نفر، 92 کیلوگرم 39 نفر، 97 کیلوگرم 33 نفر و در وزن 125 کیلوگرم 36 نفر شرکت دارند.

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تنها 6 مدال‌آور رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند و دیگر کشتی‌گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در این مسابقات که بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد شرکت کنند و نفراتی که از این مسابقات معاف نیستند در صورت غیبت از چرخه انتخابی تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد.

با ملی‌پوشی که در 20 سالگی کشتی را آغاز کرد؛ مدال جهانی را حس کردم و باختمآغاز چرخه تیم ملی کشتی آزاد در گرگان در حضور سرمربیاطری: مثل لیگ با دنده شکسته کشتی خواهم گرفت/ باز هم وزن کم می‌کنم تا مدال بگیرم

همچنین به علت اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها سهمیه‌های اضافی برای استان‌های مازندران (10 نفر)، تهران (5 نفر) و لرستان (5 نفر) که در رقابت‌های نروژ نماینده داشته‌اند، در نظر گرفته شده است.

نفر نخست ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم‌ ملی، مستقیما به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد و نفرات دوم و سوم مشترک در چرخه باقی خواهند ماند و مجوز حضور مستقیم در جام‌تختی را به دست خواهند آورد و به دیگر کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور در جمع نفرات اول تا سوم قرار نگیرند، این مجوز داده خواهد شد تا در رقابت‌های انتخابی جام‌تختی حضور پیدا کنند.

برنامه این مسابقات به شرح ذیل است.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چرخه انتخابی تیم انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور کشتی آزاد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز شنبه (یک اردیبهشت 1403) در بخش بانوان در همدان آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان دختران به پایان رسید.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:
وزن 47- کیلوگرم:

1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 لغایت 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یک لغایت 6 اردیبهشت در بخش بانوان در استان همدان پیگیری شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی