Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته 21 دی همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه هیبریدی و قطعات یدکی در شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه شهرآفتاب و شرکت نمایشگاهی چیستا، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته سه‌شنبه 21 دی ماه با حضور دکتر توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی و جناب آقای علی آذری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران و جناب دکتر علی دست‌باز رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصادی وزارت ورزش و جناب آقای دکتر معمارباشی رئیس اداره حمل‌و‌نقل وزارت صمت و همچنین جناب آقای حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته و با حضور جمع کثیری از علاقمندان ورزش در سالن‌های A4 و A5 در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه با حمایت و همکاری همه سازمان­‌ها و ارگان­‌های دولتی و حاکمیتی، متولی و انجمن­‌ها و اتحادیه­‌های مرتبط و همچنین با حضور فعالان و دست­ اندرکاران برندهای معتبر تجاری و بنگاه‌های اقتصادی با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان آغاز به کار کرد.

در دومین نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه هیبریدی، موتورسیکلت برقی، هیبریدی، دوچرخه، سه چرخ، موتور چهار چرخ و تجهیزات وابسته به نمایش درآمده است که شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با نمایش تولید ملی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه موتورسیکلت و دوچرخه به نمایش گذاشته‌اند که فرهنگ‌سازی در استفاده از وسایل نقلیه پاک محیط زیست و معرفی قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل ونقل پاک از اهداف برپایی این نمایشگاه است. از جذابیت‌ها و و نوآوری‌ها این دوره از نمایشگاه که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است می‌توان به تخفیفات ویژه و اهدای جوایز، شرکت‌های مشارکت کننده در این رویداد اشاره کرد.

همچنین چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته شاهد حضور شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی معتبری است که در حوزه‌های گوناگون ورزشی آخرین محصولات خود را در زمینه کالا و خدمات ورزشی با رویکرد حمایت از تولید ملی و مشارکت برخی فدارسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی کار خود را از آغاز کرد. اکثر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ورزش از برترین تولیدکنندگان داخلی هستند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه با آخرین تولیدات و تکنولوژی‌های نوین ورزشی خود آماده رقابت با شرکت‌های خارجی می‌باشند.

لازم به ذکر است؛ یکی از ابتکارات خلاقانه این نمایشگاه که در نوع خود جالب توجه بوده ایجاد میز خدمت برای پیگیری و تسهیلات امور مربوط به مطالبات و معضلات تولیدکنندگان ورزشی است که به همت انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته برای اولین بار در نمایشگاه اجرا می‌شود.

برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذار و تولید محصولات متنوع و با کیفیتی است که همه محصولات از نوآوری و آخرین فناوری‌های روز دنیا برخوردار می‌باشد.  این نمایشگاه با حضور بیش از 80 مشارکت کننده در مجموع هر 2 رویداد و در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع از امروز تا 24 دی‌ماه از ساعت 10 الی 17 برای عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی نماینده مجلس شورای وزارت ورزش صنعت موتورسیکلت تولید ملی وسایل نقلیه محیط زیست حمایت از تولید ملی رقابت نمایشگاه ورزش محصولات نوین و تجهیزات نمایشگاه بین المللی تجهیزات وابسته شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود که اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه B2B با حضور ۵۰ هیأت عالی رتبه برگزار شود.

در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی B2B بین بازدیدکنندگان خارجی و شرکت‌های ایرانی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگزاری وبینارهای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

نرم افزارهای تخصصی در این نمایشگاه شامل اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شامل، اطلاعات محصولات عرضه شده در نمایشگاه، امکان ثبت میزان رضایت در رابطه با جلسات، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مرکز بی تو بی، نمایش نقشه نمایشگاه و جانمایی شرکت‌ها، امکان ارسال نظرات و پیشنهادات در رابطه با ایران اکسپو فراهم شده است.




انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو