Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - منطقه نوشهر ، وحید مشایخ  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر - رویان در این آئین گفت : اگرچه این طرح به شعار هر ایرانی یک نهال و هر شهید هزار نهال مزین شده است ولی از آنجایی که بتازگی دومین سالگرد سردار دل ها را پشت سر گذاشته ایم ، تصمیم بر آن گرفته شد که در این نقطه شهری این تعداد درخت به نام این شهید والا مقام با همکاری گروه های مردم نهاد ، مسئولان دستگاه های اجرایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. کاشته شود.

این مسئول با اشاره به توصیه و تاکید استاندار مازندران مبنی بر تقویت پوشش گیاهی و نیز افزایش سرانه فضای سبز نقاط شهری این استان ، افزود : برهمین اساس از هفته پیش کار نهالکاری در نقاط شهری و روستایی بویژه محدوده ساحلی خزر و نیز حاشیه ضلع شمالی و جنوبی محور نوشهر - رویان در حوزه تحت پوشش منابع طبیعی منطقه آغاز شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر - رویان نوع گونه های پیش بینی شده در قالب طرح پویش ملی ایران سبز را اکالیپتوس و توسکا نام برد و گفت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و امضای تفاهم نامه با گروه های کوهنوردی در صدد هستیم علاوه بر آنکه در محدوده ساحلی به گستره حدود ۵۰ کیلومتر حدفاصل نوشهر - رویان را نهالکاری کنیم بلکه در نقاط روستایی نیز با گروه های مردم نهاد بویژه افراد کوهنورد نهالکاری کنیم .

مشایح برای حفظ و حراست از این گونه های کاشته شده از مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری های خواست تا در این زمینه بیش از پیش همکاری کنند .     

حوزه منابع طبیعی نوشهر ـ رویان با ۱۶۸ هزار هکتار مساحت دارای ۹۰ هزار هکتار جنگل و ۳۵ هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات آن نیز در حدود ۴۳ هزار هکتار برآورد می‌شود. 

برچسب‌ها نوشهر کاشت نهال دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر کاشت نهال دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نوشهر کاشت نهال دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مازندران منابع طبیعی هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران