Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود پیش از سفر به اهواز را در ورزشگاه آرارات از ساعت 14:30 برگزار خواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی ساعت 17:30 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد و از این شهر با اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهند شد.

ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در تمرین روز گذشته تیمش از ناحیه دوقلو احساس آسیب دیدگی کرد و به همین دلیل محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازیکن تصمیم دارد تیمش را در سفر به مسجد سلیمان همراهی کند.ظاهرا مصدومیت غفوری جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 15:30 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف شاگردان کمالوند خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ووریا غفوری استقلال استقلال و نفت مسجد سلیمان تمرین استقلال مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)