Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو، حدود یک تُن پودر مکمل ورزشی، ۱۵ هزار عدد انواع قرص مکمل و ۱۰۰ عدد انواع پوشاک ورزشی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد.

سردار جاویدان مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام کرد و افزود: کشفیات قاچاق امسال نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

کشف ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو نیز از کشف ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کیومرث شهبازی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز حین گشت زنی در شهر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودروی باری، ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شهبازی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۷۴ قطعه پرنده قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه هم گفت: ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به کشف ۷۴ قطعه پرنده زینتی قاچاق شدند.

سرهنگ حیدر حق جویان افزود: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودروهای عبوری در گردنه شمشیر - سه راهی باینگان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام گرفته ۷۰ قطعه قرقاول و چهار قطعه کبک وحشی قاچاق که از گونه های حفاظت شده بودند، در این خودرو کشف و راننده خودرو که یک خانم میانسال بود را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی دادند.

برچسب‌ها ماهی پاوه کالای قاچاق کرمانشاه دالاهو کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماهی پاوه کالای قاچاق ماهی پاوه کالای قاچاق کرمانشاه دالاهو کشفیات ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز