Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور انتظامی گفت: متاسفانه ٣٢ درصد از فوتی‌های مربوط به سرنشینان ما است که کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، سردار هادیانفر گفت: امروز در ایران، همه کاربر ترافیک هستتد، ٣٧ میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم که نظم و انضباط تولید عابران، انضباط و رانندگان است. متاسفانه ٣٢ درصد از فوتی‌های ما مربوط به سرنشینان ماست که کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند و ۲۵ درصد هم مربوط به رانندگان، ١٩ درصد عابران هم شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس پلیس راهور انتظامی، اولین موضوعات مورد توجه، انضباط در عبور و مرور است که امیدواریم مردم قوانین را رعایت کنند و به مردم کمک کنند، ما قوه قهریه نظام هستیم و با افراد حادثه ساز برخورد خواهیم کرد، تصادفات و حوادث بسیار جدی است، سومین عامل مرگ و میر مربوط به تصادفات است.

سردار هادیانفر گفت: امروز فوتی‌های ناشی از کرونا به ٢٠ نفر رسیده و دنیا را گرفته است، اما تصادفات همواره هست و خواهد بود، به ازای هر نفر فوتی، ٢٠ الی ۲۵ نفر مجروح و معلول داریم، امروز در ۱۴۰۰ رشد ١٢ درصدی در ترددهای کشور داشتیم و ١١ هزار و ۱۴۷ نفر جانباخته داشتیم.

در حالی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را از سوی سردار هادیانفر مطرح کرده است که  امروزه در بیش از 25 کشور جهان قوانینی مربوط به بستن کمربند ایمنی وجود دارد. این قوانین الزامی باعث شده است آمار بستن کمربند ایمنی از 20-25 درصد به رقمی در حدود 60-90 درصد برسد.

همچنین قابل ذکر است؛ 95 درصد از کسانی که از کلاه و کمربند ایمنی استفاده کرده اند، صدمه ندیده اند این در حالی است که 37 درصد از کسانی که از کلاه و کمربند ایمنی استفاده نکرده اند هنگام تصادف مصدوم یا فوت شده اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار هادیان فر کمربند ایمنی تصادفات جاده ای کمربند ایمنی استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت