Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تندیس این شهید والا مقام در میدانی ورودی شهر که به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده بود نصب و رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تندیس این شهید والا مقام در میدانی ورودی شهر که به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده بود نصب و رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد شهرستان پارس آباد در این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی میهمانان علی الخصوص سردار کریمیان ، سردار سلیمانی را الگو و اسوه ملت ایران دانست و گفت نصب تندیس این سردار پر افتخار اسلام و پیرو مکتب سید الشهدا در میدان ورودی شهر  زینت بخش شهر و  افتخار بزرگی برای مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد پارس آباد است.

در ادامه این  مراسم  همزمان با دومین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم یادواره سالگرد شهادت سردار دلها با حضور اقشار مختلف مردمی و با سخنرانی سردار کریمیان در سالن ۹ دی سپاه پارس آباد برگزار شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندار شهرستان ملت ایران اردبیل حاج قاسم سلیمانی ورودی شهر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح