Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:53:04 GMT

سالار بوشهر صدرنشین دور رفت لیگ بیس‌بال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۰۶۲

سالار بوشهر صدرنشین دور رفت لیگ بیس‌بال کشور شد

به گزارش ایرنا؛ این رقابت‌ها با حضور تیم‌های طیف تهران، سالار بوشهر، مقاومت گیلان، خراسان رضوی، آرتان قم و اصفهان به مدت ۷ روز برگزار شد که در نهایت تیم "سالار بوشهر" با هدایت "علی امامزاده‌ای" با کسب ۴ برد و یک باخت به عنوان صدرنشین مسابقات معرفی شد.

تیم خراسان رضوی به عنوان پدیده این رقابت‌ها با سرمربیگری "سیدعادل مشیریان" هم صاحب ۴ برد و یک شکست شد، ولی بدلیل باخت در بازی رو در رو مقابل سالار بوشهر در جایگاه دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم طیف تهران یکی دیگر از مدعیان این رقابت‌ها تحت هدایت "مهرداد حاجیان" با کسب ۳ پیروزی و دو باخت در ردیف سوم قرار گرفت.

تیم مقاومت گیلان که "کیان ندافی" را به عنوان سرمربی در اختیار دارد با ۲ برد و ۳ باخت در جایگاه چهارم جدول ایستاد و اصفهان با هدایت "پیام شوکت‌صدری" با وجود نمایش قابل توجه در این رقابت‌ها و بخاطر کمبود تجربه بازیکنانش با ۵ باخت در انتهای جدول قرار گرفت.

این رقابت‌ها به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر با مدیریت "سید علی اکبرمهیمنی" به عنوان سرپرست مسابقات و باشگاه بیس‌بال سالار بوشهر با مدیریت "علی امامزاده‌ای" و حمایت کمیته بیس‌بال استان بوشهر با مسئولیت "امیر بختیاری لقب" برگزار شد.

دور برگشت لیگ بیس بال کشور اوایل سال آینده برگزار می شود و در مجموع دو مرحله رفت و برگشت قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها بوشهر بیسبال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بیسبال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی بوشهر بیسبال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی رقابت ها سالار بوشهر بیس بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بوشهر
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران