Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@16:27:59 GMT

پایان جدایی ستاره قرمزها و نامزدش/عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۰۶۵

پایان جدایی ستاره قرمزها و نامزدش/عکس

گفته می‌شود که مارکوس و لوسیا لوی که هردو ۲۴ ساله هستند، اندکی قبل از کریسمس دوباره به هم برگشتند و رابطه خود را از سر گرفتند. در روز سوم ژانویه، پس از شکست ۱-۰ منچستریونایتد از ولورهمپتون، لوسیا در حال سوار شدن به ماشین مارکوس رشفورد دیده شد. او همچنین عکسی مرموز از بازوی تتو کرده مردی که کنارش نشسته بود در اینستاگرامش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در این باره به نشریه «سان» گفت: «هردوی آن‌ها همیشه تصمیم به بازگشت به هم را داشتند. آن وقفه برای رابطه آن‌ها خوب بود و به هردو زمان داد تا بر روی اشتباهات خود کار کنند. آن‌ها از دوران مدرسه با هم بودند بنابراین مهم بود که فرصتی برای نفس کشیدن و تمرکز بهتر داشته باشند.»

منبعی دیگر در این باره اظهار داشت: «آن‌ها گذشته مشترکی دارند. لوسیا بهتر از هر کسی مارکوس را می‌شناسد. آن‌ها قبل از کریسمس به هم برگشتند و رابطه خود را به آرامی پیش می‌برند. هردوی‌شان یکدیگر را خوشحال می‌کنند و مارکوس می‌داند که لوسیا به او وفادار است و می‌تواند به او اعتماد کند.»

نشریه «سان» در ماه مِی گذشته اعلام کرده بود که مارکوس و لوسیا چطور رابطه خود را تمام کردند و لوسیا خانه را ترک کرد. علت این جدایی قرنطینه و مشکلات ناشی از پاندمی کووید-۱۹ بوده است. دوران قرنطینه زندگی این زوج را هم مانند خیلی دیگر از انسان‌ها تحت‌تأثیر قرار داد و آن‌ها را مجبور به جدایی کرد. آن زمان یکی از نزدیکان‌شان گفته بود که این زوج به مدت ۸ سال با هم بودند و احترام متقابل و عشقی قوی نسبت به هم دارند.

سال گذشته مارکوس مبلغ ۲۰ میلیون پوند برای فراهم کردن غذای رایگان مدارس کودکان در دوران قرنطینه جمع‌آوری کرد و به همین دلیل نشان MBE (نشان امپراتوری بریتانیا) را دریافت کرد. کمپین او منجر به ارائه کوپن‌های تابستانی از سوی دولت برای ۱٫۳ میلیون کودک واجد شرایط برای دریافت وعده غذایی رایگان در مدارس شد.

بیشتر بخوانید: چرا صدری از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد؟ بی اطلاعی مشاور وزیر ورزش درباره مدیرعامل جدید پرسپولیس گزینه مدیرعاملی پرسپولیس امروز در وزارت‌خانه کد خبر 1591819

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم

حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم

دیگر خبرها

  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴