Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق قانونی که سال گذشته میلادی در کره جنوبی وضع شده، اپراتور فروشگاه های بزرگ اپلیکیشن نمی توانند توسعه دهندگان نرم افزار را وادار به استفاده از سیستم های پرداخت شان کنند.

کمیسیون ارتباطات کره(KCC) پس از تصویب این قانون در آگوست ۲۰۲۱ میلادی از اپل و گوگل خواست طرح هایی برای پیروی از آن ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون مذکور در حقیقت اصلاح قانون کسب و کار ارتباطات بود و از سپتامبر سال گذشته میلادی اجرا شده است.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: اپل به قانون کره جنوبی احترام می گذارد و تاریخچه همکاری قدرتمندی با توسعه دهندگان نرم افزار این کشور دارد. ما مشتاق همکاری با کمیسیون ارتباطات کره جنوبی و توسعه دهندگان نرم افزار هستیم تا راه حلی بیابیم که به سود کاربران کره ای باشد.

شرکت آمریکایی جزئیاتی مانند زمان اجرای تغییرات یا نرخ کمیسیون های دریافتی را اعلام نکرده اما تصمیم دارد درباره جزیئات بیشتر با KCC مذاکره کند.

گوگل در ماه نوامبر ۲۰۲۱ میلادی طرح های خود برای سیستم های پرداخت جایگزین در گوگل پلی را اعلام کرده است.

کد خبر 5397422

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری اپل اپ استور کره جنوبی قانون نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی حاکمیت سایبری امنیت اطلاعات تحقیقات علمی تلسکوپ گوگل فناوری نانو خودروی برقی هوش مصنوعی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آلودگی هوا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند

توکل آبشناس اظهار داشت: بر اساس قانون دو مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به مساحت تقریبی ۳۰ مترمربع بنا، ۹۰ متر دیوارکشی به طول و ۲۰ مترمربع محوطه‌سازی در اراضی باغی روستای کوهانی شهرستان نهاوند قلع و قمع شدند.

وی گفت: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند افزود: بر اساس این اقدام قانونی در اراضی کشاورزی، حدود ۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان آزاد شد.

وی افزود: این عملیات با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند