Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حمید رضا سپهری نیا گفت: بازیکنان این تیم ساکن روستای منگاوی از توابع بخش جوکار هستند که در این دوره از رقابت‌ها، محمد مهدی ترکمن و علی یاسین ترکمان مقام اول و مدال طلا و محمد یاسین یونسی، امیرعباس ترکمان و علی ترکمان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

او گفت: بیژن روزبهانی، داور بین المللی ملایری هم طی حکمی برای قضاوت و داوری مسابقات کشتی بزرگسالان انتخابی جام تختی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی جام تختی از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بیژن روزبهانی از مفاخر و پیشکسوتان این رشته ورزشی  و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

سپهری نیا گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، «ایرج مرادی» به عنوان سر داور و داور ارشد پرش‌ها در مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور انتخاب و معرفی شد.

به گفته او رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و مرادی با حضور فعال و قضاوت‌های عادلانه خود در این رقابت‌ها خوش درخشید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کونگ فوتوآ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور