Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ذبیح‌الله سلمانی روز چهارشنبه در سفر خود به هرمزگان با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی این استان، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، اصناف، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان طی دور روز فعالیت میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در استان هرمزگان قرار گرفت.
براساس این گزارش، در این بازدید روسای ادارارات،بانک ها و دفاتر بیمه در رسیدگی به مشکلات مردم و فعالان اقتصادی هرمزگان، مهم‌ترین مطالبات مردمی را به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، طی استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در هرمزگان با مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات مردم، دستورات و اقدامات لازم را ارائه خواهد داد.
 در میز  استقراری ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی و بورس در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه۲۲ و۲۳ دی ماه در این اداره کل، جهت مراجعه و پاسخگویی مردم هرمزگان ادامه خواهد داشت.

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری محل استقرار نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و سازمانهای دولتی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در آستانه سفر رییس جمهوری به هرمزگان در بندرعباس اعلام کرد.

 دراین لیست ۳۱ وزارت خانه و نهاد دولتی با استقرار میز ارتباطات مردمی ،آمادگی خود را برای پذیرش درخواست، شکایات و پیشنهادهای مردم استان هرمزگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و۲۳دیماه اعلام کرده تا خواسته های آنان سریعتر رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار هرمزگان گفت: آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان صبح پنجشنبه درچهاردهمین سفر استانی مهمان مردم خون‌گرم این استان است.

به گزارش ایرنا، علی رئوفی روز سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های هرمزگان افزود: در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت ۲ روز برنامه‌های مختلفی شامل دیدار با نخبگان، خانواده‌های شهدا، نشست با مدیران، نشست با خبرگان صنعت و بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده و زلزله زده دارند.

وی ادامه داد: رییس جمهور سه بازدید سرزده خواهند داشت و نشست‌های آن در سالن ندسا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آخرین برنامه سفر رییس جمهور دیدار با خبرنگاران است و سپس هرمزگان را ترک می‌کند.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: نامه‌های مردم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سامد و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی هرمزگان بندرعباس وزارت امور اقتصاد و دارایی هرمزگان بندرعباس امور اقتصادی و دارایی میز ارتباطات مردمی رییس جمهور وزارت امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد