Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید افرامن در توضیح پیرامون فایل صوتی و متنی منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر وقوع سرقت در برخی شهرستان‌های فارس با ترفند، بیهوش کردن ساکنان، گفت: وقوع چنین حوادثی را در استان فارس کاملاً تکذیب و رد می‌کنیم.

او با بیان اینکه، پلیس در خصوص، کلیپ صوتی و خبری در فضای مجازی مبنی ورود سارقانی به بهانه فروش پتو و پارچه به منازل، بیهوش کردن افراد و به سرقت بردن اموال شهروندان، بررسی دقیق و راستی آزمایی کرده است، خاطرنشان کرد: در بررسی های تخصصی و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که چنین اخباری صحت ندارد و کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ افرامن با بیان اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و هرگونه اخبار صحیح را از سایت های مجاز و معتبر دنبال کنند، گفت: شهروندان به هیچ عنوان نباید به افراد ناشناس، غریبه و مشکوک که به عنوان فروشنده، تعمیرکار و … دوره‌گرد به محله آنان مراجعه می‌کنند، اعتماد نکرده و تحت هیچ شرایطی افراد غریبه را به خانه راه ندهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده افراد یا خودروهای ناشناس و مشکوک که در اطراف منزل یا محل کسب آنان پرسه می زنند ضمن ثبت مشخصات ظاهری فرد و خودرو، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5398065

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس سرقت تکذیب ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه عکس استانها شیوع کرونا واکسن کرونا ایلام خسارات سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی