Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:46:29 GMT

زنده شدن نوزاد در قبرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۳۸۱

زنده شدن نوزاد در قبرستان

خانواده‌ای اهل ترکیه پس از تحویل نوزاد خود از بیمارستان، آماده دفن وی می‌شدند که در قبرستان با صحنه‌ای باور نکردنی مواجه شدند.

به گزارش ایمنا، یک مرد اهل ترکیه که در حال حمل نوزاد مرده خود به قبرستان محلی برای دفن او بود با شنیدن صدای گریه وی در عقب خودرو کاملاً شوکه شد.

بنا به گزارش میرر، پزشکان بیمارستان دولتی «یورِگیر» در آدنا ترکیه پس از آنکه اعلام کردند، نوزاد در ماه چهارم بارداری مرده به دنیا آمده، گواهی فوت وی را صادر کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ملک سرت» ۳۲ ساله مادر این نوزاد در تاریخ ۲۷ دسامبر به این بیمارستان منتقل شده بود. این زن پس از انجام درمان در تاریخ ۳۰ دسامبر از بیمارستان مرخص شده بود.

اما پس بدتر شدن حال وی در تاریخ دوم ژانویه در عید سال نو این زن به بیمارستان منتقل شد. پزشکان بیمارستان اعلام کردند که این زن سقط جنین غیرعمدی داشته و فرزند وی نیز مرده به دنیا آمده است. مرگ این نوزاد توسط پزشکان مورد تأیید قرار گرفت.

«حسن سرت» پدر نوزاد در حال حمل فرزند خود به قبرستان بود که صدای گریه فرزند خود را در داخل خودرو شنید. او بلافاصله کودک را دوباره به بیمارستان منتقل کرد. این نوزاد اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه با مرگ دسته و پنجه نرم می‌کند. پدر کودک در گفتگو با رسانه‌ها از مردم خواسته با اهدای خون اُ منفی به فرزند وی کمک کنند. سرت در این باره گفت: "فرزندم در جدال با مرگ است. در حالی که هنوز ما اسمی برای او انتخاب نکردیم از مردم می‌خواهم با اهدای خون خود به او کمک کنند. "

این در حالی است که سهل انگاری صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان از سوی مقامات محلی در دست بررسی است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز در حادثه‌ای مشابه یک نوزاد برزیلی که مرگش به تأیید پزشکان رسیده بود، حین مراسم تدفین در قبرستان زنده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 548326

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل عمد قتل در ترکیه آمار حوادث در ایران سقط جنین آمار سقط جنین در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

شهردار قم از اتمام پروژه تملک و تخریب مغازه‌های قبرستان نو به منظور احداث باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

کد خبر 748798

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی