Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عباسی رئیس کمیته بدوی با روزبه دلاور خبرنگار بخش ورزشی فرهیختگان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا صحبت کرده است

سعید عباسی رییس کمیته بدوی به اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره حذف سرخابی ها از آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه سعید عباسی را می خوانید:

 

 وضعیت شیر تو شیر است!

عباسی درخصوص بحث‌های روزهای اخیر و تنش به‌وجود آمده بین صدری و اولیایی که هرکدام دیگری را مقصر اتفاقات پیش‌آمده می‌دانند، گفت:

متاسفانه جو بیخودی راه افتاده است و صلاح نیست ما به آن ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل هم با اعضای کمیته استیناف و بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صحبت کردیم تا کمتر مصاحبه کنند. اما در شأن دوستان نیست که بدون اطلاع اظهارنظر می‌کنند. ما همان زمان هم به دوستان گفتیم که نمی‌خواهیم مدیران دو باشگاه را مقصر جلوه بدهیم، چون آنها باید کارشان را در ادامه فصل پیش ببرند و درست نیست وارد حاشیه شوند. اما صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، بار حقوقی دارد و ما نباید خوراک بدهیم تا کار بدتر شود. متاسفانه شرایط خیلی شیر تو‌ شیر شده و بنده نظرم آن است الان به آن ورود نکنیم بهتر است.»

 احتمال می‌دهم وزیر خودش لابی کرده است

رئیس کمیته بدوی درخصوص صحبت‌های وزیر ورزش و ابراز امیدواری او به حل مشکلات پرسپولیس و استقلال و حضور این دو تیم در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا گفت:

خودم وقتی مصاحبه وزیر را شنیدم تعجب کردم! خدا کند این اتفاق خوب بیفتد، اما اگر هم شرایط برای حضور این دو تیم فراهم شد، باید از اتفاقات پیش‌آمده درس بگیریم و بازهم کار را به سال بعد موکول نکنیم‌. این اتفاقات در شأن کشور ما نیست، فوتبال ما در AFC اعتبار و جایگاه ویژه‌ای دارد. درباره سوال شما هم فکر می‌کنم به احتمال زیاد خود وزیر ورزش با AFC لابی کرده تا یک فرصت دیگر به نمایندگان ما داده شود. سیدبندی انجام شد، اما هنوز قرعه‌کشی صورت نگرفته. ما هم منتظر هستیم ببینیم چه می‌شود.

 تعهد داده‌ایم و مستقل هستیم

عباسی درخصوص اینکه بعضی‌ها معتقدند از داخل کشور به AFC خبر داده شده تا این دو تیم حذف شوند گفت:

اعضای ما بیش از ۳۶ برگه به AFC تعهد داده‌اند، اما خودمان به این تیم‌ها هم علاقه داریم‌‌. بنده خودم هم مدیر باشگاه بودم، اما وظیفه ما این نیست که برای کم‌وکاستی‌ها جلسه بگذاریم یا مدیران باشگاه‌ها را ارشاد کنیم. آقایان می‌گویند این‌همه سال مجوز گرفتیم امسال هم می‌گرفتیم. سوالم از آنها این است چطور این‌همه سال خودتان مجوز گرفتید اما امسال نتوانستید؟ وظیفه کمیته بدوی مطابقت دادن مدارک باشگاه‌ها با معیارهای AFC است. ایرادهایی که ما از این دو تیم گرفتیم سه‌برابرش را AFC گرفته است! از دوستان می‌خواهم اجازه بدهند وزیر یا فدراسیون کارشان را انجام بدهند. آنها به‌شدت مسائل ما را رصد می‌کنند، هرچه ما می‌گوییم را رصد می‌کنند. اگر کار مثبتی می‌توانند انجام بدهند بگویند.

 500 صفحه ایراد از پرسپولیس، چهارصد صفحه از استقلال

عباسی درخصوص ایرادهای AFC به پرسپولیس و استقلال برای صدور مجوز ادامه داد:

نکته‌ای که به‌نظر می‌رسد در صحبت‌های مصطفوی بد برداشت شده این است که ما درخواست کردیم AFC سه‌ماه به ما فرصت بدهد، برای همین هم نامه زدیم. ما چه مجوزی می‌توانیم صادر کنیم؟ مگر دست ما است؟ AFC بیش از 500 صفحه از پرسپولیس و چهارصد و خرده‌ای هم از استقلال ایراد گرفته است. شرایط هردو تیم به‌دلیل مالکیت مشترک به‌هم گره خورده است. خدا کند سجادی بتواند کاری برای این دوتیم انجام بدهد، اما از این اتفاق درس بگیریم.

 بدهی‌های دوره زنوزی باعث شد تراکتور مجوز نگیرد

رئیس کمیته بدوی وضعیت تراکتور را بهتر از سرخابی‌ها تشریح کرد و در این خصوص گفت:

به شما این را بگویم وضعیت تراکتور به‌مراتب بهتر از این دو تیم بود. هم به‌لحاظ مالکیت و هم ورزشگاه و... فقط بدهی‌های زمان زنوزی مانع از آن شد که این تیم مجوز حرفه‌ای نگیرد. اما آقایان می‌گویند ۵۰ میلیون هوادار داریم، آیا می‌توانید ۵۰ میلیون هوادار را ببرید مقابل نظام وظیفه و مثلا برای یک بازیکن تیم‌تان معافیت بگیرید؟ معلوم است که قانون این اجازه را نمی‌دهد.

 شانس گل‌گهر برای آسیایی شدن

عباسی در پایان درخصوص وضعیت گل‌گهر برای دریافت مجوز حرفه‌ای به «فرهیختگان» گفت:

تنها ایرادی که به گل‌گهر گرفتند این بود که آنها باید بدهی‌شان را ۹ شهریور پرداخت می‌کردند، اما ۱۰، ۱۲ روز بعد از این مهلت این کار را انجام دادند. ممکن است گل‌گهر جایگزین سرخابی‌ها شود و اگر تیم دیگری هم مجوز می‌گرفت جایگزین می‌کردیم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته بدوی دو تیم وزیر ورزش سرخابی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره حواشی اخیر ایجاد شده صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدشروین اسبقیان راجع به حکم کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مستقل است و حکم خودش را می‌دهد. در رابطه با وضعیت حضور خانم‌ها و وضعیت فرهنگی که باید انجام بپذیرد از مدیر عاملان باشگاه‌ها انتظار داریم که دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند. 

وی افزود: نباید به کرامت خانم‌ها خدشه‌ای وارد شود. تمام تلاش وزارت ورزش و مجموعه فدراسیون فوتبال این است که فضایی ایجاد شود که هواداران در آرامش و امنیت در ورزشگاه حضور پیدا کنند. قانون‌شکنی و عدم رعایت موازین قانونی به صلاح ورزش کشور نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اقدام شهربانو منصوریان در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: آقای صدیقی مصاحبه کردند و مشکل خاصی نبوده است. رئیس محترم فدراسیون ووشو در این مورد توضیح دادند.

اسبقیان درباره اینکه منصوریان از اقدامات صورت گرفته در مراسم مذکور ناراحت نبوده است؟ تصریح کرد: نه اصلاً. خودشان هم بعداً توضیح دادند و مشکل خاصی نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند