Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.

محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است:

«موسیقی نه هنری در کنار دیگرهنرها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب تر می نماید و دستاوردهای بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران زمین در پرتو آموزش علمی و عملی و بهره گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نوید بخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا درکنار بهره گیری از نقش تأثیرگذار و بی بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزشهای ایرانی اسلامی باشند.

ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است و امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.»

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

کد خبر 5398073 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان جشنواره موسیقی جوان موسیقی ایرانی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود سالاری جشنواره فیلم عمار فیلم کوتاه تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر قاسم سلیمانی فیلم سینمایی حمید لبخنده سریال ایرانی سینمای مستند کارگردان تئاتر نادر طالب زاده کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها جشنواره ملی موسیقی جوان پانزدهمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس