Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اختصاص ۳۷۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به دامداران روستایی و عشایر استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی تحت عنوان دامدار کارت بر اساس تعداد راس‌های دام و پلاک کوبی آنها پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه میزان ثبت نامی‌ها زیاد است، بدون شک همه این تسهیلات با سود ۱۲ درصد جذب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: این تسهیلات سرمایه در گردش و یک ساله است که به ازای هر راس دام سبک سه میلیون ریال و دام سنگین هفت میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: دولت با هدف اصلاح و پرداخت نظام یارانه‌ها که بیشترین قشر دامداران و روستاییان و عشایر بودند با کمک وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در قالب دامدار کارت سعی در حمایت از این اقشار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از شروع پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پرداخت از امروز شروع شده تاکنون ۱۰۰ دامدار این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دامدار کارت تسهیلات جهاد کشاورزی دامدار کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

منوچهر جافری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان پلدختر به کشت باقلا اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برداشت باقلا در شهرستان پلدختر در اوایل فروردین‌ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: باقلا شش هزار و ۵۰۰ تن در سال فروش داشته و به شهرستان‌های بروجرد، اراک، تهران، سنندج و کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور بارگیری شده است.

جافری، گفت: امسال خوشبختانه کشاورزان از قیمت فروش راضی هستند و هر کیلو ۲۰ هزار تومان به فروش رفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: میزان کشت باقلا سال گذشته در شهرستان پلدختر ۷۵۰ هکتار بوده است و باتوجه‌به این که قیمت پارسال کیلویی هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید مردم بیشتر به کشت گندم که کشت استراتژیک بود روی آوردند.

مسئول زراعت جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: این کشت با تناوب گندم بسیار عالی بوده و هر ساله در شهرستان پلدختر و معمولان کشت می‌شود و همچنین با برداشت زودهنگام این محصول کشاورزانی که آب فصلی دارند می‌توانند کشت کنند.

کد خبر 6088235

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل