Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد واحد قزوین گفت: این دانشگاه با تحویل بیش از ۷۰ هزار فارغ‌التحصیل، کسب افتخارات بی‌شمار در مسابقات علمی، منطقه و جهان، سهم مهمی در توسعه و گسترش علم و فناوری و تربیت جوانان داشته است.

به گزارش گروه استان‎‌های خبرگزاری دانشجو، اصغر کشتکار، سرپرست دانشگاه آزاد استان قزوین در دیدار با استاندار قزوین در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری با تبریک انتصاب محمدمهدی اعلایی به‌عنوان استاندار قزوین با اشاره به تاریخچه راه‌اندازی، افتخارات کسب‌شده و برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی اظهار کرد: این دانشگاه با تحویل بیش از ۷۰ هزار فارغ‌التحصیل، کسب افتخارات بی‌شمار در مسابقات علمی در سطح کشور، منطقه و جهان، سهم مهمی در توسعه و گسترش علم و فناوری و تربیت جوانان این کشور برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بیشتر بخوانید)

کشتکارافزود: این دانشگاه با حضور استادان برجسته و کارکنان تلاشگر و با راه‌اندازی رشته‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی با بهترین امکانات آموزشی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز و مراکز تحقیقاتی پیشرفته در راستای تربیت نخبگان و دانشجویان سعی وافری داشته و دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد استان قزوین به افزایش تعداد دانشجویان خارجی در این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نیز وجود زیرساخت‌های بسیار مناسب مانند خوابگاه‌های زیبا و مدرن، امکانات رفاهی بی‌نظیر مانند سالن‌های ورزشی استاندارد و سلف‌سرویس، این دانشگاه به‌عنوان مهم‌ترین دانشگاه در عرصه بین‌المللی در استان قزوین و منطقه مطرح است.

کشتکار به برنامه‌های آینده برای پیشرفت و توسعه بیشتر دانشگاه آزاد قزوین اشاره کرد و توضیح داد: با حمایت بیشتر استانداری، دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین می‌توانند بیش از گذشته در سطح کشور و منطقه بدرخشند و برای استان افتخارآفرینی کنند.

حجت‌الاسلام محمد محبی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، علی شاه‌حسینی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، علی‌اکبر طارمی معاون فرهنگی دانشجویی، احمد فخاریان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، اسماعیل زینالی سرپرست معاونت توسعه و منابع، محمد دوسرانیان مقدم سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، رعنا رضایی‌سپاسی معاون علوم پزشکی و داود اسمعیل‌پور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده، خواستار حمایت بیشتر استاندار از این دانشگاه شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود