Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، سیدمحسن حاجی‌سعید در دو انتخابات مربوط به راهنمایان گردشگری کشور با کسب بالاترین میزان آرا به عنوان هیات مدیره هر دو انجمن انتخاب شد.

در اولین انسجام ملی راهنمایان گردشگری هر دو انتخابات در یک روز برگزار شد و سیدمحسن حاجی سعید بالاترین رای هر دو انتخابات را با حضور روسای انجمن راهنمایان گردشگری صنفی و حرفه‌ای به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین انتخابات مربوط به کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور با حضور نماینده وزارت کار بود که هر دوسال یکبار برگزار می‌شد و در این دوره کاوه پدیدار، سوسن جهرمی، محسن حاجی سعید، وحیده شاپوری، امین عدیلی، مهرداد عالی، نرجس فقیه، توحید فروزانفر، مهران مظفری، محمد یزدانی به عنوان اعضای هیات مدیره و عاطفه خارابیان، آزاده خراسانی، سمیه قدمنیان و مجید هاشمی به عنوان بازرس کاندید این انتخابات بودند که به ترتیب محسن حاجی سعید، محمد یزدانی، امین عدیلی، نرجس فقیه، توحید فروزانفر، سوسن جهرمی و وحیده شاپوری به عنوان اعضای هیات رئیسه، مهران مظفری و کاوه پدیدار به عنوان علی البدل و سمیه قدمنیان و مجید هاشمی نیز به عنوان بازرس در این انتخابات انتخاب شدند.

دومین انتخابات نیز با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر نمایندگان و مدیران کل این وزارت برگزار شد.

در این انتخابات که هر سه سال یکبار برگزار می‌شود، محسن حاجی سعید با ۲۴ رای، محمد یزدانی با ۲۲ رای، سوسن جهرمی با ۱۹ رای، نرجس فقیه با ۱۸ رای، وحیده شاپوری و امین عدیلی با ۱۶ رای و علی صدرنیا با ۱۳ رای به عنوان اعضای هیات مدیره، روناک جمشیدی با ۲۲ رای و عماد شیرویس با ۱۳ رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در پایان این رویداد، اعضای هیات مدیره کانون راهنمایان گردشگری از محسن حاجی سعید و پگاه لطیفی همسر وی، به علت پیگیری موفقیت آمیز بیمه راهنمایان گردشگری و دیگر اقدامات مثمر ثمر تجلیل کردند.

البته در جلسه هیات مدیره این تشکل‌ها، امروز محسن حاجی سعید به عنوان هر دو تشکل انتخاب شد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی حاجی سعید استان یزد خبرگزاری فارس گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی راهنمایان گردشگری محسن حاجی سعید هیات مدیره اعضای هیات انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

سعید احمدعباسی روی همکاری تیمی دومین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

سعید احمدعباسی، آقای‌گل فعلی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، چند دقیقه پس از گل نخست یوزه‌ای ایرانی، پاس بی‌نقص و معرکه مسلم اولاد قباد را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. پیش از به ثمر رسیدن این گل، اولادقباد و علی‌اصغر حسن‌زاده، یک‌ودوی زیبایی را داشتند که گل دوم ایران را به همراه داشت.

کد خبر 748827

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس