Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:09:38 GMT

حمایت بهزیستی ایلام از ۱۴۷ بیمار مبتلا به ام اس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۱۸۱۷

حمایت بهزیستی ایلام از ۱۴۷ بیمار مبتلا به ام اس

ایسنا/ایلام معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: بیماران ام اس پس از تایید کمیسیون پزشکی مورد حمایت سازمان بهزیستی قرار خواهند گرفت.

«حسین نورعلیوند» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۷ بیمار مبتلا به ام اس از خدمات بهزیستی ایلام استفاده می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد بیمار شهرستان‌های ایلام، ایوان و آبدانان به ترتیب دارای بیشترین بیمار مبتلا به ام اس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام با تاکید بر اینکه با تشخیص کمیسیون پزشکی افراد زیر پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی قرار می‌گیرند، افزود: چنانچه بیماران ام اس برای حمایت مراجعه کنند و شاغل و اداری نباشند از مستمری ماهیانه برخوردار خواهند شد.

نورعلیوند یادآوری کرد: وسایل توانبخشی نظیر عصا، واکر، ویلچر، پرداخت کمکهای درمانی، مسکن و کمک‌های موردی از جمله موارد حمایتی بهزیستی به بیماران ام اس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام سازمان بهزیستی بیماران ام اس بهزیستی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان