Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیاندا پاتوسی درباره مقصد احتمالی بعدی اش صحبت هایی را مطرح کرد

هافبک خارجی فولاد از رفتار خوب سران این تیم با خود گفت ولی درها را برای بازگشت به لیگ فوتبال کشورش نبست.

به گزارش طرفداری و به نقل از کیک آف، پاتوسی که فعالیت خود را در لیگ برتر ایران برای فولاد انجام می دهد، سه سال اخیر را در ایران گذرانده است اما شایعه شده که به دنبال حضور در لیگ آفریقای جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین بار هفته گذشته برای انتقال به تیم پایرت لینک شد. 

این بازیکن درباره قرارداد خود با فولاد گفت:

درست است که قرارداد من با فولاد در ژوئن اواخر سال جاری به پایان می رسد اما تاکنون در مورد چیزی صحبت نکرده ایم. من اقامت فوق‌العاده‌ای در ایران داشته‌ام و باشگاه با من رفتار خوبی داشته است. در طول مدتی که من در اینجا هستم هرگز مشکلی وجود نداشته است. اگر پیشنهادهایی از آفریقای جنوبی داشته باشم، می‌توانم بگویم شخصی در آفریقای جنوبی به امور من رسیدگی می‌کند، تا کنون او چیزی به من نگفته است. اگر فرصتی برای بازگشت به آفریقای جنوبی وجود داشته باشد و پیشنهاد خوبی وجود داشته باشد، پس چرا که نه. من همیشه رویای بازی در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آفریقای جنوبی را داشتم و اگر فرصتی برای این اتفاق بیفتد، به شدت به آن فکر می‌کنم. 

فولاد فصل آینده یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که در سید نخست قرار دارد و باید دید آنها قرارداد بازیکن خارجی خود را تمدید می کنند یا به سراغ نفرات دیگری خواهند رفت.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

 سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تاکسی های برقی وارد شد
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد