Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری وفات ام البنین (س) و بزرگداشت شهید ابو المهدی مهندس در هیئت اصحاب الحسین (ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع، مداح خاندان عصمت و طهارت (ع) حاج مهدی رسولی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

این مراسم شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل برگزاری این مراسم میدان انقلاب اسلامی، مسجد دانشگاه تهران است.

کد خبر 5398132 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: طهارت مهدی رسولی انقلاب اسلامی ایران دانشگاه تهران مراسم عزاداری قرآن کریم قرآن سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران مسابقات قرآنی آیت الله مصباح یزدی عفاف و حجاب حضرت زهرا س امر به معروف و نهي از منكر آیت الله خامنه ای حوزه علمیه شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود

دویست و شصت و دومین جلسه از کلاس مجردهای حجت‌الاسلام شهاب مرادی به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تشکیل خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، از سال ۱۳۹۰ و اولین جلسات تاکنون، جلسات کلاس مجردها به همت شهاب مرادی به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود. این جلسات همیشه ویژه اعضاء است اما در این جلسه، شرکت عموم دانشجویان در «کلاس مجردها» آزاد است. 

این جلسه مهمان-آزاد از کلاس مجردها فردا یکشنبه (۹اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آخرین جلسه کلاس مجردها که در دانشگاه تهران برگزار شد، برمی‌گردد به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ که از آن تاریخ ۶۰ ماه می‌گذرد.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد، و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این روحانی نام آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است و تا به حال ۱۳ دوره و جمعا ۲۶۱ جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم  با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

قسمت‌های کوتاهی از کلاس مجردها پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد